multijaca Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Wiem czym jest power trim ale co oznacza tilt ??? wyjaśnijcie jak chłopu .... proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Tilt jak sama nazwa wskazuje oznacza "nachylenie". Jeśli chodzi o silniki zaburtowe oznacza to nachylenie silnika - chyba ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Ja rozumiem przez tilt w silniku zaburtowym podnoszenie silnika.Sam nie posiadam ale widzialem jak silnik jest podnoszony z przycisku w manetce to najpierw idzie powoli i to jest trym a potem przyspiesza i to moim zdaniem jest tilt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hooba007 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Tilt jest pośrednio powiązany z trimem. Power Trim utrzymuje silnik w ustawionej pozycji przez sternika zarówno podczas płynięcia w przód jak i w tył (podczas cofania silnik ma tendencje do podnoszenia się i śruba wychodzi z wody). Tilt podczas płynięcia w przód przy większych prędkościach umożliwia "zerwanie" Power Trimu gdy stopa lub kolumna silnika w coś uderzy (dno, konar itp), aby nie uszkodzić silnika lub nie wyrwać pawęży. Czyli krótko mówiąc silnik podniesie się (wychyli, wyskoczy), podczas uderzenia w przeszkodę... Ta możliwość to jest Tilt. Kiedyś w starych automatach do gier gdy się "przypadkowo" kopnęło lub za mocno "szturchnęło" takiego to wyskakiwał komunikat TILT i koniec gry... ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Kiedyś w starych automatach do gier gdy się "przypadkowo" kopnęło lub za mocno "szturchnęło" takiego to wyskakiwał komunikat TILT i koniec gry... ::) Jak szturchniesz spodziną coś pod wodą, to wyskoczy tilt i koniec śruby ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serwis Gliwice Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 He , widze że koledzy burze mózgów tu ćwiczą ...;-) To może ja powiem co to jest tilt . Trym służy do ustawiania kąta śruby w stosunku do kadłuba łodzi a tilt to wszystko to co poza trymem , czyli to " szybkie iście " ;-) . Jest to funkcja która pozwana np . podejść do plaży bez pogłębiania nabrzeża . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 He , widze że koledzy burze mózgów tu ćwiczą ...;-) podejść do plaży bez pogłębiania nabrzeża . Burzę mózgów powiadasz? I podejście do plaży bez pogłębiania? No może? 8) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Kolego Serwis reasumując są to wszystkie ujemne wartości trymu a do dzisiaj myślałem że to służy do szybszego wejścia łodzi w ślizg poprzez przyspieszony ruch silnika w tym zakresie trymu .Kolego i jeszcze ważna sprawa możesz mi napisać ile wchodzi oleju do silnika Verado 1.7l cztery cylindry 200 koników pytanie jak najbardziej poważne bo mam dylemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Przy Twoim pytaniu nasuwają mi się dwa kolejne i przy okazji pytanie dlaczego tych rzeczy nie ma instrukcji obsługi??? Moje pytania: - jaka powinna być temperatura silnika/wody przy płynięciu w ślizgu? - jakie powinno być prawidłowe ciśnienie wody przy pyrkaniu i płynięciu w ślizgu? Model silnika mam w stopce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Arek ilość oleju jest w manualu i na pokrywie filtra powietrza nawet w dwóch jednostkach miary ale nijak się to ma do rzeczywistości i ilości oleju jaką trzeba wlać i stąd moje pytanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Jacku nalej olejku tyle aby na bagnecie coś było. Chociaż w połowie znacznika. A co temperatury i ciśnienia??? Może producentów lub dealerów popytać. Może ktoś się odezwie? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Witaj Zibi ja wiem ile oleju wchodzi do Verado chciałem to tylko skonsultować z kolegą serwisantem bo to jest prawie litr więcej od podanej ilości w manualu i na silniku i to jest śmieszne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Stercik ma rację .Ten temat już był przerabiany na ,,podobnym" forum. Tilt to po prostu przechylanie/podnoszenie silnika. W nowszych modelach są dwie prędkości przechylania: 1 wolniejsza umożliwia dokładne wytrymowanie silnika w danych warunkach 2 szybsza poza zakresem trymowania Funkcja ,,zerwania" przy uderzeniu w przeszkodę jest realizowana zaworem bezpieczeństwa w hydraulice pompy i siłownika i nie ma nic wspólnego z silnikiem pompy. W silnikach bez Power Trim za ,,zerwanie" odpowiada spręzyna zaczepu przy szpilce trymującej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.