ludo52 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Ma ktoś może pomysł :) jak zneutralizować sól morską po zatopieniu silnika :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 sadze ze jak z telefonem .... czyli pod kran i wypłukać slodka woda.... a potem myslec co dalej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Jak utopiony kilka tygodni temu to masz problem. Utopione silniki czyści się i płucze natychmiast po wyjęciu z wody ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludo52 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Utopił się dzisiaj koło siódmej :(. Na chwilę obecną pali na dotyk :o. Woda praktycznie spenetrowała cały silnik z rozrusznikiem włącznie >:(. Zastanawiam się tylko kiedy go trag szlafi :'(. Atlantyk naprawdę jest słony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 popływać trochę i zmienić wszystkie oleje ...... zaraz po plywaniu chwilowym przemyć pod czapka woda słodka.... takie moje rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludo52 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 <b>przemyć pod czapka woda słodka....</b> ??? To jest dwusuw a spodzina jest nie uszkodzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Jeżeli masz możliwość to nie ma lepszej metody niż zatopienie go w słodkiej wodzie ( kilka razy jak płukanie w pralce). Zatopić , odwodnić , zatopić, odwodnić itd. Kilka razy. Olej, filtry i tak musisz wymienić. Nie odpalaj jak jest elektronika a także wtrysk. Po ostatnim odwodnieniu wymień olej i filtr. Przesusz/ przedmuchaj elektrykę i przepłucz linię paliwową.Uruchom na wolnych obrotach do otwarcia termostatu. Wymień olej i filtr . Uruchom silnik jak poprzednio. zgaś i sprawdź olej. Jeżeli ilości wody są śladowe to możesz przegonić motor przez kilka minut. Wymień olej i filtr itd. Po dwóch wymianach nie powinno być już wody w oleju. I teraz zdemontuj rozrusznik, rozbierz w drobny mak . Przepłucz lekko w słodkiej wodzie całą elektrykę i dobrze przeczyść/wymyj szczotkotrzymacze. Wysusz i poskładaj. Pamiętaj,że jak pozwolisz soli się skrystalizować to masz pozamiatane. Zamiast powyższej metody możesz rozebrać cały silnik w na nbajdrobniejsze elementy i każdą część z osobna myć i oliwić. Tylko potem trzeba to wszystko poskładać tak, żeby z powrotem to był silnik a nie atrapa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 No toć przeca powyżej miał aż dwa razy napisane >:( A on się dziwi i o spodzinie prawi :D No ale w Irlandii zarabia twardą monetę, to może se nowy motor nabyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Jakoś przeoczyłem, że dwutakt ale procedura ta sama tylko nie trzeba wymieniać oleju i filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 To ma mniej roboty :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.