nixon69 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jako że podstawowy silnik w moim TRACKERZE to Mercury 50 2T, to nie idzie to w parze z częstym trolingowaniem (wolne obroty). Planuję więc obok większego zamontować mniejszy silnik rzędu 5-8 KM 4T z rumplem który to zaspokoi moje potrzeby odnośnie "pyrkania" w trolingu. I tu pytanie: czy oba silniki mogę wpiąć w tą samą linię paliwową np. przez trójnik? Nie będzie to się zapowietrzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 kolego zaworek zwrotny wstaw metalowy koszt 15zl i pamiętaj ze 2T ma zupkę z olejem .... chyba że masz silnik z mieszalnikiem.... wedle mojej wiedzy nie ma większych wymagań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nixon69 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 paliwo w zbiorniku jest bez dodatków bo silnik automatycznie miesza olej więc z tym problemu nie będzie. gdzie taki zawór zwrotny kupię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jak kupisz mercury, yamaha, honda itp to tylko przełączanie złączki. A jak nie to zawór trójdrożny np. od gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.