kamlot Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam troche podupadla na zyciu moja zetka, wiec dokupilem dodatkowy silnik na wszelki wypadek, bo chcialem jeszcze zaliczyc berlin. mercury 9.9 w wersji bigfoot tak dobrze sobie radzil z 4 tonowa lajba, ze stal sie napedem glownym i zrobilem nim cala wyprawe 540km, predkosc maks to 12,6km/h, troszeczke zmienilem trase i nie wracalem oder-havel tylko oder-spree, ze wzgledu na znikome spalanie. Co do spalania to butla 160l wystarczyla, bo oczywiscie przerobilem malucha na lpg. chodzil praktycznie caly dzien, nie gasilem go w sluzach ani na krotkich postojach, dobra, tania i cicha ladowarka akumulatorowa. szczerze polecam ten motorek na 5+, bo jedynym minusem byla zimna woda w kranie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CALCIO23 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Kamil chyba zostaniesz na forum pionierem w przerabianiu silników na LPG 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Napisz Kamil coś więcej na temat tego rejsu (co, gdzie, kiedy i za ile) jak i samej przeróbki na gaz. Na czym polegała ta przeróbka? ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Jeśli czterosuwowy gaźnikowy to na dołożeniu "miksera" w dolot i pobrania ciepłej wody do ogrzania reduktora oraz jednego podciśnienia do sterowania przepustnicą :D Wiem jak to zrobić,ale chyba nie chciałoby mi się bawić-tak czy owak Kamlot jesteś kozak dla mnie :) btw: co się stało z naszym forumowym kolezką tomasze_702? Pływał pływał i odpłynął... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamlot Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 panowie, coz za zmiana!?!? to juz nie ma wcinek typu - latajace kaptury? doslownie, pieklo zamarzlo... a co do instalacji gazu, to nie mamy do czynienia z robotka typu wymiana swiec, tylko kompleksowa instalacja lpg z dodatkowa instalacja czujnikow, wiec jak ktos sie zdecyduje, to prosze sie udac do najlepszego warsztatu w swojej okolicy. musze tez, zmartwic betonowe grono przeciwnikow gazu, bo w berlinie naliczylem wiecej stacji lpg-marine niz tradycyjnych. w sumie nie ma co sie dziwic ze jestesmy sto lat za murzynami, bo takie batalie jakie stoczylem na motorowodny.pl w sprawie lpg z ludzmi nie znajacymi zagadnienia to dramat. niemcy na wodzie zyja i czerpia z tego przyjemnosc, maja warunki i zaplecze, rozne plywadla widzialem i nie mamy sie czego wstydzic, nawet trabanta plywajacego.... ciekawe czy mial PRS... jestem polakiem i kocham moja ojczyzn, ale o niebo lepiej sie poczuje jak te wszystkie betony juz zasna... co do rejsu to postaram sie opisac w miare szybko i oczywiscie w innym dziale. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 panowie, coz za zmiana!?!? musze tez, zmartwic betonowe grono przeciwnikow gazu, bo w berlinie naliczylem wiecej stacji lpg-marine niz tradycyjnych. w sumie nie ma co sie dziwic ze jestesmy sto lat za murzynami, niemcy na wodzie zyja i czerpia z tego przyjemnosc, jestem polakiem i kocham moja ojczyzn, ale o niebo lepiej sie poczuje jak te wszystkie betony juz zasna... Wiesz, odpowiem Ci tak! Idź se w betoniarce podłub trochę bo tutaj trudno będzie Ci znaleźć "betona"! I jeszcze parę peanów na temat niemców wyśpiewaj i spiesz się coby nadrobić te sto lat do murzynów, a później ostro poganiaj żeby nas dogonić. Albo lepiej nie, tylko natychmiast do niemców zapier.... skoro tak Ci się tam podoba. Masz przez miedzę ;D Zdejmij to gówno z pawęży i załóż instalację gazową do podstawowego silnika. Jak to zrobisz i dalej będziesz wył z radości to zapomnę o "betonach". Jeśli jednak nie będzie to dobra inwestycja, to Ty będziesz zasługiwał na miano "betona" i to z wykrzyknikiem!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Z tego co pamiętam podstawowy silnik latał na lpg,prawda Kamlot ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Tak, już od dawna.. temat trochę czego innego dotyczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Dokładnie tu idzie o przemysł betoniarski w połączeniu z LPG :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Ciekawe co z takiego połączenia mogłoby wyniknąć. Wymieszać beton ;) z LPG ;) Fruwać będzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.