Skocz do zawartości

CZESCI DO MOCKBY 10


BECZKOWIEC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś może jakiś namiar na kogos kto sprowadza nowe części do ruskich silników bo potrzebuje tloki nadwymiarowe do mockby z pierścieniami.

 

W tym roku nie mogłem zakrecic wałem silnik tak zapieczony zdjalem glowice i widze się silnik zatarty podejrzewam ze zatarł się jak 1min chodzil bez chłodzenia zanim to zauważyłem. Potem dalem nowy wirnik myslalem ze wszystko jest ok nie było zadnych dziwnych odglosow plywalem 2 razy ale po paru miesiącach tloki się zapiekly i koniec pływania. Teraz najlepsze wyjście to nowe tloki na 2 szlif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przydało by się określić moc tej Mockby czy moskwy czy to jest 10,5/12,5 czy też 25/30km bo generalnie były 4 rodzaje ale części te same w zależności od pojemności skokowej silnika.

 

Niestety jako  że mockba nie jest produkowana od dawana (została zastąpiona produkcją Wietieroka 8  9,9 oraz 12) z nowymi częściami to raczej nie powalczysz bo nikt ich niema ( może w Rosji gdzieś na wojskowych magazynach leżą) dodatkowo silnik przynajmniej 10,5 i 12,5 raczej jest niezapływalny i uszkodzenia były przez brak chłodzenia lub inne niedociągnięcia obsługującego silnik.

 

Jedynie co cie ratuje kupić drugi lub kupić coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mockbe 10. Nie dawno znalazłem mockbe-m na części dzisiaj przyszla "glowka silnika" ale jej stan mnie nie zadowala. Jutro odsyłam silnik i temat mi utknal.

Chyba w tym roku nie popływam. Znalazłem inna mockbe-m w Otwocku może akurat będę musial jechać do W-wy wtedy bym zajrzał bo mam dość kupowania na odleglosc.

 

Aktualnie widze 4 możliwości:

1. Zakup tlokow na 2 szlif i zrobienie 2 szlifu (najlepsza opcja ale prawie nierealna ze względu na brak dostepnosci części)

2. Zakup  używanego bloku ze sprawnym układem korbowo-tłokowym ewentualnie całego silnika

3. Dorobienie nowych tłoków i pierscieni na 2 szlif

4. Zakup nominalnych tlokow nowych lub używanych w dobrym stanie (ewentualnie splanowanie zatartych tłoków i dorobienie pierścieni)+ tulejowanie cylindrów

 

Mam sentyment do tego silnika bo dziadek miał go od nowości i tylko ja docieral, wszystkie plomby sa oryginalne i jestem pierwsza osoba która go rozbierze. Nie chce innego silnika bo ten jest rzadki i bezawaryjny jeżeli ma sprawne chłodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...