Mariusz Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Czy ktoś z kolegów słyszał o takim patencie jak dodatkowy kabel minusowy na silnik? Co taki pateny ma za zadanie?czy chodzi o korozję galwaniczną? Pytam, gdyż nie mam pojęcia o tak zaawansowanej elektryce:-) Oczywiście mam na myśli silniki zaburtowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 przeciez minus na rozruszniku to tak cały silnik jest na minusie bo wszystko jest połaczone srubami, wałkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Nie do końca. Na silniku są jeszcze nierdzewne kabelki łączące stopę z korpusem i korpus z wieszakiem. Przynajmniej ja tak miałem w starej Yamaszce 60km 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Cały silnik ma minus na masie. Te masowe mostki są właśnie po to, żeby spodzina i kolumna też miała masę. Jest coś takiego jak amortyzatory na kolumnie, których gumy to izolatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.