Piszczyk Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 witam zetka alpha one mercruiser z 1980 roku mam lekki luz na wałku śruby - przód/tył - jakieś 1mm pływałem tak 1 sezon kilka motogodzin i teraz chciałem ten luz skasować - udało mi się odkręcić śrubę dociskającą "łoże" wałka ale samego "łoża" (bearing carrier) wyciągnąć nie mogę - zetka jest już wiekowa i pewnie alu skorodowało i zakleszczyło... pomysły? zrobić ściągacz coś na wzór 91-90338A1 ? wałek i łożysko wytrzymają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Lekki luz musi być. Na biegu wstecznym trochę większy niż naprzód. F-0,71mm max. R-1,36mm max. Bez luzu, po rozgrzaniu, tryby by miały za ciasno. Jak w samochodowych mechanizmach różnicowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elion1 Opublikowano 15 Kwietnia 2024 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2024 Witam A co można zrobić jeżeli luz wzdłużny jest pomiędzy 2, 3 mm? jak można go skasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2024 Włącz bieg wsteczny i sprawdź luz wzdłużny wałka śruby. Przy biegu na przód i na neutralu luz zawsze będzie bo sprężyna przesuwająca jest lużna. Luz na trybach to już inna bajka. Sam tego nie ogarniesz skoro zadajesz pytania na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.