Skocz do zawartości

Chwilowy brak ciągu silnika Volvo Penta 5.0 GXi


młody75
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów  ,

Mam problem z ustaleniem przyczyny chwilowego braku ciągu silnika w pełnym ślizgu .Dokładnie tak jakby zabrakło przez moment napędu  , nie trwa to długo może sekunda i dzieje się nieregularnie .

Strasznie dziwna sprawa  , silnik z 2008 roku  , nigdy wcześniej żadnych problemów  i raptem coś go strzeliło .

Może ktoś ma pomyśl na przyczynę  , gdzie szukać ? , będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

mody75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę ale wygląda to tak jak byś miał wodę w paliwie. Powinieneś mieć tam taki filtr paliwa (separator wody) może warto sprawdzić czy to ta przyczyna. W mercruiserze separtator paliwa wygląda- przynajmniej z wierzchu  ;) jak filtr oleju i jest wmontowany w układ paliwowy. Mam nadzieję że to ten filtr, wystarczy wymienić i po kłopocie. Wygląda to tak

30265_1447600110600_1251100943_1240.jpg.bee2a0acb34b9d93c2293eecef2c3525.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuujnik ciśnienia oleju może fiksować i odcina pompę paliwa. Z tymi wynalazkami MPI tak czasem jest . ECM i czujniki niby pilnują motorka ale tak naprawdę to każde z osobna też może być przyczyną usterki co zwiększa awaryjność ogólną silnika.

 

Sprawdź czy to czasem nie pompa przerywa pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...