Lcz Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Jak pisałem wczesniej kupiłem łódke z uszkodzoną zetką Volvo DP niestety brak jest tabliczki . A w ogłoszeniach z ofertami zetek są rózne dane. Jak to ugryzc? http://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/1M6Pui.jpg http://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/Sc8gIs.jpg http://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/L2bvPI.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Sama przekładnia to jedno , ważne jest też przełożenie które trzeba sprawdzić :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcz Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Tabliczka sie znalazła. Zastanawiam sie jednak czy jest sens kupna uzywanej w stanach bo po pobieznym zorientowaniu sie widze ze trzeba dac okolo 3000$. Chyba w takich pieniadzach powinienem naprawic ja tu w Pl. Niestety nie znam zakresu uszkodzen zetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 To jest tak jak z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie amerykańskim Naprawa w PL kosztuje tyle ile regenerowana skrzynia w USA Pytanie tylko: Ile zetek naprawia się w PL a ile w US? Kto się lepiej na tym zna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 A jaka jest natura uszkodzenia ? Bo z zewnątrz poza wypiętymi siłownikami trymu nic nie widać. Może to jakaś głupota albo wystarczy wymienić jakąś część. Wszystko da się naprawić. Pytanie tylko czy się opłaca. No ale pierw trzeba wiedzieć co jest zepsute. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcz Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Na fotce moze slabo widac sruby uszkodzone i dolna częsć spodziny ukruszona. Poczekam jeszcze , ma tam w usa przyjsc jakis mechanior od lodzi i zorientowac sie co sie stało. Koszt regenerowanej zetki z gwarancją okolo 5000$.Wiec jest o co walczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Na fotce moze slabo widac sruby uszkodzone i dolna częsć spodziny ukruszona. Poczekam jeszcze , ma tam w usa przyjsc jakis mechanior od lodzi i zorientowac sie co sie stało. Koszt regenerowanej zetki z gwarancją okolo 5000$.Wiec jest o co walczyc. Jak tylko to nie widzę problemu. Ułamaną płetwę można dospawać wyszlifować i wymalować tak że nikt nie pozna że była ułamana. A co do śrub to są firmy co je naprawiają albo na bogatości wymienić na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Śruba i płetwa to drobnostki Zależy co w środku Jeśli działa to nie ma co się pierdzielić tylko naprawić na szybko i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 W Mercruiserze płetwa to część wymienna,nie wiem jak w Volvo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcz Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Wracam do swojego starego watku :). Łódka plywa od tego roku już jakieś 10 godzin wypływane na mazurach. Jednak przy skręcić w lewo puka coś w zetce zapewne krzyzaki mam nadzieje ze dopływa do końca sezonu i wtedy zrobię z tym porzadek. Ulamanej płetwy nie ruszałem dospawam po sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 W mojej Zetce Volvo-Penta Cobra przy opuszczeniu na maks w dół przy maks. skrętach w prawo-lewo coś stuka,wymieniłem krzyżaki i to nie to,jak trochę ją uniosę to przestaje. Jaka była usterka u Ciebie i kosztowo jak wyszło,bo DP jest drogi w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcz Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Wyprostowane śruby i nowe łożysko gimbala. Wiec wiele z zetka nie było robione. Po sezonie wezmę się za nią. Bo raz ze przy skrecie pojawiają się stuki, w pewnym zakresie obrotów małe wibracje i cieknie. Ale na razie prawie 40h przeplywane i jest dużo frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.N Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Sprawdź osiowosc bo to może być twoja przyczyną stukania Jak krzyżaki są ok. Przerabialem to po zmianie silnika na diesel. Przy skretach waliła jak głupia kupiłem krzyżaki, łożyska a okazało się że trzeba było podnieść silnik 1cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcz Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Osiowosci chyba na wodzie nie sprawdzę. Ale w piątek zobaczę czy stuka również w różnych pozycjach trymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Jakbyś chciał wyremontować Zetkę to po sezonie chętnie się podejmę takiej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.