ilove2fly Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Szanowne Koleżanki i Koledzy... mam kilka pytań odnośnie mojego pierwszego nabytku. moje wielkie marzenie o pływaniu... super. a teraz rozkminka co jest nie-tak? silnik nie wkręca się ponad 3500rpm może to śruba? 14.45/21 P - za duża? nie wiem jakie są dedykowane na 6m łódz i jakies 1.5tony śruba nie jest idealna, ale też nie ma ogromnych deficytów tak czy owak będę zmieniać na 4 lopatki i 19" skoku (jeśli to błąd - piszcie) ale będąc "na luzie" to przy 3.5tys rpm to hałasuje tak mocno, że wolę nie iść dalej kolejny problem to ssanie. na zimnym nie uruchamia się, a na ciepłym owszem... i nie może przestać :( powinienem żałować , że nie kupiłem riba? od czego zacząć? będę wdzięczny za pomoc ;) Albert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 śruba jest ok.ja na swojej 14 1/2" x 23" miałem 4200-4300 n/min. to raczej coś z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilove2fly Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Zatem od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Mysle ze powinienes zaczac od sprawdzenia kompresji ,zaplon,swiece,gaznik. Zakladam ze masz v8 na gazniku wiec ssanie bedzie na bimetalu. Daj wiecej info co to za motor ,lub jakies fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Nie zaszkodzi obejrzeć - sprawdzić wznios krzywek rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Zapomnialem o zaworach :) Ale jednà z pierwszych czynnosci to sprawdzenie kompresji ...ona wszystko powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilove2fly Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 A swoją drogą, to w aparacie zapłonowym jest podłączenie podcisnienia? Miejsce mam na cienka rurkę, ale nic nie jest tam podłączone. Czy to może mieć związek z niewkrecaniem się na obroty? Na pewno to jest do odświeżenia, bo nalotu tam sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 To nie jest podcisnienie. Zosaw ten kruciec w spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.