Adrian80 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Czołem koledzy. Silnik stacjonarny z przekładnią z OMV 260. Jest przeciek wody w okolicy wału. Leje się tylko przy właczonym silniku. Im obroty większe tym mocniej. Ktoś może przerabiał? Co do wymiany? Idzie to wymienić od stronu zetki czy trzeba silnik wyciągać? Tutaj link do filmiku jak to wygląda https://1drv.ms/v/s!Aurk-yVzRtdHiEF-UA4exgKGMwmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTQ Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Hm im obroty wieksze tym mocniej leci-- bo mocniej pompa w zetce pompuje. Sprawdzilbym waz wody chlodzacej od plyty pawezowej do pierwszego odbiornika. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie przy OMC Cobra jest dosc miejsca aby to obeirzec i ew. ogarnac. Dasz rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian80 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Sprawa rozwiazana. Okazało się, że przecieku nie ma. Łódka zimowała "pod chmurką". Widocznie plandeka przecieka i do środka dostała się woda. Po zwodowaniu spłynęła do zęzy. Kręcący się wał rozchlapywał wodę, znajdującą się w zęzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.