ArekG Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Potrzeba mądrej głowy , głowice po remoncie , planowane jak i planowany blok . Kompresje mam przegietą bo z 9,3 mam po 12 . Robione gniazda itd . Co może być przyczyną pękania sprężyn zaworowych ??? Błąd w sztuce regulacji zaworów czy błąd w regeneracji głowic ? Zagwostka taka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Szukał bym przyczyny wałek zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny72 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Zmęczenie materiału lub zbyt wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Wałek oryginalny . Obroty ? No max kręci mi 3,5 tys wiec nie sądzę.Myslalem że może planowanie głowicy i bloku coś ma z tym wspólnego ... powiedzmy ze zdjęte jest z 0,50 ale czy to dużo ???. Rozmawiałem z kimś jeszcze i podsunął mi teorie ze jak były robione zawory to są na tyle luźne sprężyny ze nie pracują jak sprężyny tylko jak kowadło . Ponoć nawet jest jakiś kit w formie podkładek pod sprężyny . Tak czy siak jest to jakieś dziwne i absurdalne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.