RobertH Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam, Koledzy Kilka dni temu kupiłem łódkę w Hiszpanii i obecnie stoi pod domem[ lekka modernizacja] Lema Gen 2 2007r Volvo Penta 4,3 Gxi-f.Zauważyłem, po przybyciu łodzi, pęknięcie na tylnej śrubie. Teraz już nie wiem poprzedni właściciel miał już to [ pływałem nią 2 dni w Hiszpanii- wszystko ok] czy może podczas transportu to się zrobiło. W sumie śmigło mocno siedzi i luzów nie ma ale da się z tym pływać? Może zespawać? Dziękuję za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Do wyrzucenia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertH Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 tak, już się zorientowałem, ze muszę wymienić śrubę tylną aluminiową. Wałek napędowy dobry. Większa śruba bez usterek. Niestety, nie umiem na pękniętej śrubie odczytać/znaleźć numeru średnicy i skoku. Ma ktoś pomysł- jak mogę dobrać tylną śrubę?. Przekładnia typu z; typ śruby Duoprop. Wykręciłem już śrubę ale absolutnie widzę numeru nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.