radmajor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Witam Silnik MERCURY 4.3. V6. 190 KM ( gaznik ) mam problem. Jestem w chorwacji i zauwazylem ze pod korkiem oleju i w odmach jest biale maslo Jest woda w oleju. Odkrecilem swiece i na 3 cykinrxe jest woda bo jak krece to wywala wodę Teraz pytanie Którędy może mi woda na cylinder napływać oprócz uszczelki głowicy ? Czy to jest spowodowane uszczelka pod glowice lub peknieta gloeice czy moze być tez wina klap kolektora wydechowego i woda sie cofa do silnika ? Czy moze to byc uszczelka pod kolektorem wydechowym i tam woda wlatuje na cylindry ? Na bagnecie wody nie ma. Jest czysty olej Najwiecej jest jej po nocy. Jak silnik stoi cala noc. To naplywa Ma ktos pomysł z czego ta woda moze naplywac skoro motor nie chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 To co opisujesz wygląda na odmę w skrzyni korbowej,ale tych przyczyn może być jeszcze kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radmajor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Te 2 wezyki co ida z pokryw zaworow do filtra sa czyste . Cxy odma jest w innym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Nie znam Twojego silnika , w samochodówce objawy przytkanej ,lub uszkodzonej odmy wyglądają podobnie jak odpisałeś. Czasem jeszcze silnik przerywa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 uszczelka lub głowica lub kolektor. stawiam na uszczelkę . innej opcji nie ma żeby po nocy woda na cylinder się dostała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radmajor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 A moze byc ta uszczelka pod kolektorem ? Czy z niej moze po nocy woda ściekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Jesli myslisz o kolektorze wydechowym to nie .Jesli ssacym to tez malo prawdopodobne .woda do cylindra dostaje sie przez uszczelke glowicy lub pekniety kolektor wydechowy ale nie ma wtedy smietany. 99% uszczelka . Albo ugotowales motor i puscila albo przezarlo od wody . Jest jeszcze trzecia opcja... pekla glowica . Jak bys nie patrzyl urlop zjebany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spigi Opublikowano 7 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2024 Witam. Miałem taki przypadek że wyłaczyłem motor na jeziorze i po ok 15 min postoju nie dało się go załaączyć. spaliłem rozrusznik silnik zablokowany. Odkręciłem świece i z 2 culindra wylała mi się woda na pierwszym swieca była mokra od wody. po wydmuchaniu wody motor odpalił. Pacjent to volvo penta 4,3 vortec. Zdjąłem głowice ale po uszczelkach nie widać nic żeby było zurzyte czy coś podobnego. Zaba bardzo nie wiem co robić dalej.Głowice splanowany komplet nowych uszczelek kupiony skręcać czy obstawiacie na coś innego , którędy mogła się ta woda tam dostac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.