Skocz do zawartości

Poszarpywanie na wyższych obrotach


Pe1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy i Koleżanki:)

Mercruiser 4.3l V6, GM na gaźniku, 1991r

Łódź pływała do późnej jesieni, jedyna awaria w zeszłych roku to zmielenie zębatki aparatu zapłonowego, nowy-używany aparat założony i śmigała, przed obecnym sezonem aparat wyciągnięty sprawdzona zębatka, cała, nic nie wybiera, włożony, wszystko ustawione na znakach, następnie

serwis, oleje, filtry itp.

Łódź na wodę i pojawia się problem, "szarpanie" "przerywanie" silnika na obrotach powyżej 2000, czasami też na jałowym biegu nierówna praca,  ucieka iskra

wymienione na nowe: świece, kable, kopułka, palec, cewka, Hall, moduł zapłonu też podmieniony, baterie sprawne, ciśnienie na cylindrach 11 równe na wszystkich sześciu, gaźnik rozebrany, wyczyszczony, wydmuchany, ustawiony pływak książkowo, dysze pracują prawidłowo, zapłon na 8 według pokrywy przy pomocy lampy, 

I dalej to samo, jak dla mnie coś z elektryką,

jeżeli ktoś z drogich Kolegów i Koleżanek ma jakiś pomysł to poproszę, bo mi już brak😶

Oczywiście części żadna chińszczyzna, oryginały lub sierra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...