Koziolek Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Witam, po przebojach z paliwem udało mi się odpalić tą maszynę ale mam z czymś problem. Silnik po uruchomieniu musi popracować około 10 min aby uzyskać odpowiednią temperaturę pracy inaczej przy wrzuceniu biegu motor gaśnie. (czy może to być coś ze ssaniem?) Po tym czasie czuć, że ma pełną moc. Druga sprawa jest taka, że za każdym razem (czy silnik jest zimny czy ciepły) muszę machnąć manetka do końca dopiero wtedy silnik zapali (jak tego nie zrobię to silnik łapie ale od razu przygasa, gaśnie) Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuję. Mam nadzieje, że w końcu dojdę co jest dla tej bestii :) Gaźnik holley 2300 (uszczelki nowe, wszystko wyczyszczone, dysze w gaźniku mają oznaczenie 772) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koziolek Opublikowano 8 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Czy jest możliwość regulacji dawki paliwa przy gaźniku który ma zaślepione (seryjnie) miejsca na iglice? Taki gaźnik ma tylko jedno ustawienie na stałe tak? Ktoś może spotkał się z takim gaźnikiem. Ciągle z nim walczę. Objawy są takie, że po prostu brakuje mu za każdym razem paliwa jak go zgaszę. Muszę machnąć manetką i dopiero zapala jednak po chwili zaczyna nierówno pracować, zaraz po tym jest wszystko ok. Bez użycia manetki nie ma szans aby go odpalić... Może to być spowodowane jakąś nieszczelnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.