kamilcej Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam serdecznie, mam wielki kłopot z motorówką. Silnik nie chodzi na wolnych obrotach (dławi się), natomiast nie ma mocy i powyżej 4 tyś obr nie ciągnie i gaśnie. Wymieniłem kable, świece , filtr paliwa, wyczysciłem filtry powietrza (te siatki). Czy jest ktoś z zachodniopomorskiego ( Koszalin) by móc pomóc. gg 3316192, kom. 791230306 :'( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxlux Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 odkrecic i przeczysci gaznik - zdziwisz sie ile syfu moze sie nazbierac ... glownie taki zolty szlam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 luzy zaworowe kolego mogą być przyczyna... do tego silnika powinieneś lać uszlachetniacz do paliwa np Milenium bo był on konstruowany dla paliwa ołowiowego.... bez dodatku wypalają się gniazda zaworowe co za tym idzie co 40h masz do regulacji zawory... sprawdź kompresje ona ujawni czy mechanicznie jest ok z silnikiem, jeśli będzie słaba to zacznij od regulacji zaworów a tak wygląda operacja : http://forum-motorowodne.pl/remont-przebudowa-modernizacja-lodzi/volvo-penta-aq-130c-nie-pracujace-2-cylindry-czyszczenie-zbiornika/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Sprawdź przerwę na platynach może kowadełko siadło i trzeba przerwę zwiększyć na 0,5 mm świece 0.7 mm zawory zimny 0,50 mm po tych ustawieniach sprawdź kompresję i napisz co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witam pojechałem do kolegi i z tego co zauważyłem ktoś bawił sie aparatem zapłonowym nastepnie wyregulowaliśmy luzy zaworowe i gdy wszytko juz smigało okazało sie że najwiekszym problem tej motorówki jest zasyfiony wewnętrzny zbiornik paliwowy.Po podłaczeniu zewnętrznego zbiornik i wszytko jest dobrze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.