Paweł79 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam Wszystkich :-) Znów PROBLEM ??? Chciałem dzisiaj założyć przekładnie zet (Alpha One gen.II) do OMC Cobra 3.0 i zonk... Wszystko idzie gładko do pewnego momentu, gdzie następuje tępa blokada. Wałek wchodzi do połowy, widzę ślad na wpustach wałka - smar lekko starty do połowy. I dalej ni cholery ! Patrzyłem na wszystkie sposoby, czy coś może blokować zetkę, nic nie widzę. Co może być przyczyną tego, że do końca brakuje ok 3, 4 cm. Tutaj na filmie jest dokładnie ten sam zestaw co ja mam i w pewnym momencie facet też nie daje rady i jest przejście filmu, po czym już zetka założona - ja mam ten sam problem, nie chce wskoczyć do końca. Z tego wszystkiego przy ściąganiu przerwałem uszczelkę :( Powiedzcie, czy mieliście podobny problem i jak go rozwiązaliście ? Ja już chcę PŁYWAĆ... :'( Dodałem załącznik - zerknijcie na strzałki, które są na fotce - czy jest możliwe, że właśnie w tym miejscu blokuje ? Czy powinienem mocno pierd...ć żeby to wskoczyło ? Pytanie jak mocno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł79 Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Nikt nic nie wie ... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Wielowypust musi trafić idealnie w tuleję wielowypustową. Jak się dobrze przyjrzysz to w momencie zalokowania gość łapie za śrubę. Jak myślisz po co? Manetka też bierze udział w tej akcji. Albo trzeba odpiąć cęgło biegów przy silniku. Jak zaczniesz wciskać zetkę z zablokowanym wałkiem to kardan Ci się ,,połamie" i z kolei on będzie blokował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł79 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Jak napisałem wcześniej w poście, wielowypust trafia w tuleję, bo widzę po smarze - jest lekko starty do połowy, czyli trafia w tuleję wchodzi do połowy i wtedy coś blokuje. Natomiast cięgło biegów jest luźne. Dlatego umieściłem ten post, ponieważ wszystko mam teoretycznie ok. Jak widać praktyka znów pokazuje coś innego ;) Tylko tym razem co... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.N Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 A wymieniałeś tez łożysko gimbala ? Bo chyba ono ci blokuje .Mialem to samo wymieniałem łożysko wszystko oryginalne i zong..,wchodziło do połowy i lipa musiałem szlifować wałek zeby wszedł.Tak wiec zobacz czy ci nie blokuje łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł79 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Cześć Zig Zag. Wymieniałem łożysko. Nawet mi nie mów, już mnie szlak trafia z tym rupieciem ! Czyli jest możliwość, że wałek jest za gruby ? Ale to podczas wkładania powinien być jakiś ślad na wałku, że go blokuje, tak mi się wydaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł79 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Dodałem Zdjęcie i opis - jak ktoś może zerknąć to będę wdzięczny ;) Pozdrawiam, Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam szkutnikamator Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Paweł - sprawdź zapadki dzwigienki druciki itp, tak mój znajomy mordował sie 4 dni i w końcu okazało sie że trzeba coś nacisnąć co się uniesie i wskakuje bez problemu. Nie używaj siły ani młotków - musi wejść bez przemocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł79 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Adam - dzięki za info :-) Rozmawiałem z kolegą Zig Zag-iem i oglądał zdjęcie. Powiedział, że miał identyczną sytuację i musiał przeszlifować lekko wałek. U mnie widać również miejsce, w którym zatrzymuje się ZET-ka. Właśnie wczoraj szlifowałem delikatnie powierzchnię i dzisiaj próba - zobaczymy ;) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Kolego jeśli to co " delikatnie szlifowałeś " wchodzi na jakieś łożysko to powinieneś zmierzyć mikromierzem średnicę i wszystko co jest od " 0"z nim włącznie na plus to nie wejdzie bez użycia wcisku a wszystko co jest na minus to już połączenie suwliwe i jak za mocno po szlifujesz to włożysz ale będzie nowe już lużne .Na wałku widać gdzie on dochodzi więc jak nie ma stożka ze szlifowania co jest mało prawdopodobne na takiej szerokości to pomiar powinien odpowiedzieć na twoje pytanie.Chyba że to nie jest łożysko tylko inne pasowanie . W kładach często klientela życzy sobie szlifować np. półosie na minus bo na łożysko wchodzą suwliwie a ustala ich położenie coś innego.Tak że reasumując bardzo ostrożnie z tym szlifowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 jak taka mała szczelina jak na filmie to musisz sprawdzić ustawienie wodzika, on musi wskoczyć w prowadnicę http://upload.secondsun.pl/img/1468418616gen2shift.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł79 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Krzysiek - wszystko było ustawione ok. Bieg włączony do przodu, śruba w lewo, czyli wodzik na wprost wchodzi idealnie w linii prostej. Jeśli pogoda pozwoli, to spróbuję jutro, bo dzisiaj nie miałem czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTQ Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Jestem ciekaw jak to się skończyło. Jestem również ciekawy dlaczego ludziska nie kończą takich fajnych historii, a nóż pomogliby innym cierpiącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 A nie wymieniales przypadkiem tych oringow? Jesli wymieniles to tu masz problem.... za grube i w lozysko nie chca wejsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.