pawelek91 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Witam, Mam problem z silnikiem omc cobra 2.3 litra mianowicie zakupiłem Łódź dwa dni pływałem aż kolejnego dnia nie chciał zapalić . Dałem do mechanika po ściągnięciu pokrywy zaworów okazało się że jest tam tzw mleko. Wiadomo jednostka nie jest nowa i ciężko jest dostać części zamienne. Warto remontować stary silnik ? Czy lepiej będzie zrobić SWAP na silnik z forda sierry ? Łódź waży około 800kg czy silnik 115km nie będzie za mały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Mleko by swiadczylo o uszczelce pod glowicá. Moze warto rozebrac i zobaczyc co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek91 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Czy istnieje możliwość aby procz uszczelki pod głowicą innaczej dostała się woda do oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Czy istnieje możliwość aby procz uszczelki pod głowicą innaczej dostała się woda do oleju ? Tak może być pęknięta głowica lub przeżarta przez rdze tuleja cylindra. Jak nie możesz zlokalizować wycieku to trzeba zrobić próbę ciśnieniową bloku i głowicy co wiąże się rozebraniem silnika w drobny mak. Ale jak masz wodę w oleju to remont jest już pewnie koniecznością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Mysle ze zacznij od uszczelki :) zdejmiesz glowice i jesli nie bedzie sladow przepalenia jak na foto np to mozesz zaczac sie martwic ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 To raczej właśnie nie musi się martwić bo to oznacza że wystarczy wymienić uszczelkę. Najtańsza forma naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Kruszek.wczytaj sie lepiej w tekst ;) Jesli nie bedzie sladu przepalenia to ma problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Kruszek.wczytaj sie lepiej w tekst ;) Jesli nie bedzie sladu przepalenia to ma problem. Masz rację. Przepraszam nie doczytałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 To dorzuce jeszcze od siebie:) Jak juz zwalisz głowice (bez wzgledu na uszczelke,no chyba ze okaze sie silnik zlom) warto zrobic : sprawdzic glowice na pekniecia,zrobic zawory,uszczelniacze ,planowanie...taka kompleksowa regeneracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Sprawdź przyleganie głowicy do bloku ( bez uszczelki). Często powierzchnia bloku jest nierówna a nie głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelek91 Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Głowica jest szczelna ale była krzywa . Planowanie i nowa uszczelka zrobione . Lecz wydaje mi się że rozrząd jest źle ustawiony nie ma mocy. Czy ma ktoś może schemat rozrządu do takiego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.