Skocz do zawartości

Volvo Penta 5,0 V8 Gi regulacja zaworów


Tolkien72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może od początku, kupiliśmy łódkę (nasza pierwsza) zapewnienia były takie, że „lać paliwo i pływać” no to zabieramy się do wymiany oleju, filtru itd. Mój kolega, na co dzień mechanik sam. pomaga mi w tych czynnościach i ściągamy prawie 10L oleju gdzie zalewamy tylko 6 i oczywiście jest rzadki i czuć paliwo. Silnikiem na wolnych obrotach „rzuca”, obydwa wtryski pracują ale jeden wyraźnie podaje paliwo w większej ilości od swojego sąsiada. Zdejmujemy przewód z trzeciego kolektora i nie ma żadnej różnicy w pracy, zdejmujemy szybko z piątego i dalej nie ma różnicy i dopiero po zdjęciu z siódmego zaczyna się krztusić. Zostały wymienione-pompa paliwa, cewka i przewody. Kolejność zapłonu namierzyliśmy już w tematach wcześniejszych ale tych trzech danych nie możemy namierzyć, a u sprzedających cisza jak makiem zasiał:( Proszę o pomoc...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...