Skocz do zawartości

Volvo Penta D6, brak napięcia na silniku


yarecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po demontażu silnika z łodzi do corocznego serwisu i po ponownym włożeniu nie ma napięcia na silniku, tzw. ciemność, zegary ciemne, brak zasilania na ECU, brak zapłonu na stacyjce. Prąd dochodzi do rozrusznika grubym czerwonym przewodem, masa też jest, rozrusznik na krótko kręci z cewki. Czy jest jeszcze gdzieś oddzielne zasilanie silnika plusem, które dochodzi do silnika ? I gdzie go szukać  :) napięcie na EVC raz jest 3-5V, raz go nie ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...