Gruby Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Witam, może ktoś już to przerabiał;mianowicie czy istnieje możliwość wymiany całego gimbala z linką, czujnikami trymu i przewodami hydraulicznymi bez wyjmowania silnika? Mam mercurego V8 230 koni i trochę dużo roboty żeby go wyjąć. Podpowie mi ktoś? Czy jednak położyć uszy po sobie i drzeć do góry motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTQ Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Czesc odpowiem Ci jako "gleboko doswiadczony " bo sam wlasnie wymienilem kompletny gimbal swojej OMC. Nie da sie. Niestety trzeba wyjac silnik, ktorego tyl zawieszony jest na plycie pawezowej-"tylnej", po ichniemu back plate. Na jutubie jest kopalnia wiedzy w temacie: Wytrwalosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArekG Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Takà v8 wyjmuje sie w 15 min. Jesli masz hds lub jakiegos żurawia. Tak jak kolega wspomnial,tył silnika opiera siè wlasnie na czesci ktorá musisz zdemontowac aby cala przekladnia odeszla od paweży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruby Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Oki , wielkie dzięki, Mam dostęp do HDSa więc damy sobie rade technicznie. Boli mnie tylko że mechaników mam w 100% samochodowych dlatego zastanawiałem się czy nie uda się wymienić bez wyciągania motoru. Ale myślę że średnio inteligentny macher nie popierniczy mi podłączeń. Na wszelki wypadek zrobię trochę zdjęć. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.