Paweł79 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Witajcie ;) Jak już wcześniej pisałem, dostała się woda do zetki i mając łódkę pod domem postanowiłem rozebrać i powymieniać wszystko w napędzie. Rozebrałem wszystko do pewnego momentu i dalej nie wiem co robić ? okazało się, że mniejsza zębatka ma 2 uszczerbki, natomiast większa 1. Powiedzcie, czy mam się czym przejmować, jeśli tak, to jak to rozebrać do końca ? :( Coś blokuje, czego nie widać ? Nie mam pojęcia jak wyciągnąć obie zębatki ??? Oto zdjęcia mojego problemu : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edisoniras Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 UUUU , ja bym z tym nie pływał, te koła zębate raczej do wymiany, regeneracja śliski temat, co do rozbiórki dalszej odkręcił bym wpierw tą nakrętkę , która przytrzymuje mniejsze koło zębate , wyjął wałek tego koła i próbował dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Trzeba odblokować spręzynę bolca sprzęgającego wałek z tuleją sprzęgłową. Wysunąć bolec ( sam wypadnie) i wyjąć wałek z tuleją sprzęgłową. Zrobi się dostęp do nakrętki blokującej tryb atakujący. Ta sprężyna jest założona w rowku tulei sprzęgłowej. Stąd to wygięcie drutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 A ja mam prośbę. Jak się uporasz, udziel proszę obszernej wypowiedzi w tym temacie: http://forum-motorowodne.pl/remont-przebudowa-modernizacja-lodzi/zetka-mercruiser-aplha-one-serwis-itp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.