Skocz do zawartości

Skuter wodny Yamaha Wave Raider 700 Opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim! 
 

Chciałbym zapytać się osób które posiadają informacje na temat Yamaha Wave Rauder 700. 
 

Na co uważać przy zakupie? 
Co może się zepsuć najszybciej?

Jak silnik skrzeli to jakie koszta najdroższe w naprawie w tej maszynie. 
 

Chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić maszynę przy zakupie, 

 chce kupić taki modę jako pierwszy  skuter żeby zobaczyć czy mi się spodoba ten sport. 
 

Pozdrawiam 

 

Michał
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na wodzie pływają jeszcze takie 2 stare parchy w parze, w kolorze chyba fiolet

 

generalnie to wiadomo bez sensu kupować 2 suwy, zwłaszcza, że niektórzy dziś krzyczą absurdalne ceny, ale dziś rynek trudny, więc jakby cena była atrakcyjna, to czemu nie, atrakcyjna to znaczy za sprawny model nie przekraczała z 7tyś zł z przyczepą 

 

co zauważyłem to ścigant w WR700 próbował jechać równo ze mną a ja nie uciekałem żeby zobaczyć ile to pójdzie i  było blisko 90km/h, a to dobry wynik, gdzieś na poziomie SEA DOO 130. Ostatnio zauważyłem że się pojawiło więcej 2 suwów, 2 lata temu na moim akwenie, to było może 1-2 sztuki na parenaście 4 taktów, teraz może z 6sztuk 

 

 Najważniejsze przy sprawdzeniu 2 suwa to kompresja, a potem test na wodzie, czy dobrze odpala, nie gaśnie, silnik równo pracuje, nie przegrzewa się, zapodać na telefonie gps i jak przekracza 80km/h to dobry znak... Obejrzeć kadłub czy kupy się trzyma. Zerknał bym na zespół przeniesienia napędu, pompę/struga i  śrubę, bardziej pod kątem zbicia ceny niż dyskwalifikacji skutera, bo jak śruba jest lekko zmęczona, czy wearing porysowany to żaden problem i pony taki tylko był . Wiadomo na kosmetykę, rysy, stan siedzeń bym nawet nie patrzył. Zawsze to można sobie do ładu doprowadzić we własnym zakresie.

 

Są jeszcze dostępne zestawy do odbudowy silnika 700 i nie drogie bo zestaw na górę (tłoki, komplet uszczelek, pierścienie) kosztują mniej niż dobry 1 tłok to sea doo -4 teca, choć wał korbowy nie będzie tani, ale to już ostateczność i musi być silnik zajeżdżony.  

 

Co do remontu z częściami to zależy od weryfikacji stanu, bez korby to może ze 2.5-3kzł z korbą to i 2 krotność. I teraz weź dla porównania, że tylko nowy kompresor do skutera nowszej generacji pewnie kosztuje w PL z 6tyś zł, a gdzie remont silnika ?  , Należy jeszcze pamiętać, że poza silnikiem są jeszcze inne rzeczy które mogą wymagać napraw, jak osprzęt silnika, czy elementy pompy. 

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za obszerną odpowiedź. Na 100% pomoże mi to w wybraniu zabawki na weekendy. 

 

Poniżej znalazłem skuterek za 8500 zł, myślę że na 8000 tys. odda. Musze tylko pojechać zobaczyć czy sprawny.

 

https://www.olx.pl/d/oferta/skuter-wodny-yamaha-2t-waveraider-700-zadbany-CID767-IDQ0xK0.html

 

Pozdrawiam

 

MICZI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...