Skocz do zawartości

co mi da ta krata?


seteman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed jakimikolwiek zmianami sprawdź sprzęt jakie ma osiągi, Ultra 150  6800-6850rpm 100km/h

 

Według mnie sama krata bez dodatkowych zmian bardzo mało da, takie zmiany bardzo mało dają i poszczególne elementy to np. 1km/h dopiero całość daje jakiś efekt, dlatego proponowałbym śruba + krata + pomyśl coś o dolocie. Na Ebayu jest trochę zabawek używanych R&D lub Rivy dosłownie za parę dolców.  Zastanów się czy chcesz tylko śrubę na przyśpieszenie czy prędkość, nie wiem czy do Ultry jest coś takiego na wzór Sea Doo śruba Solas R(doginana przez Rivę). Bardzo fajnie ta śruba u mnie chodziła w stockowym sprzęcie. Dolot możesz sam zrobić, ale też nie możesz przesadzić bo w NA uzyskasz efekt odwrotny, w NA układy się wylicza, w doładowaniu mniejsze ma to znaczenie. Te zmiany czasami więcej dają niż producent zakłada, szczególnie śruba, bo np. starą zużytą śrubę wymieniasz na nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na razie nie wyskakuję przed szereg;) poczekam aż śnieg przestanie w końcu padac i roztopią się lody to wtedy sprawdzę prędkości.

skuter stoi już u mnie w garażu. dokładnie obejrzałem sobie pompę i szczelinka pomiędzy śrubą a obudowa jest jak to mój kolega określił na "piczy włos" - myślę ze jest w granicach serwisowych. za pierwszym razem musiałem źle spojrzec. naprawdę bardzo świeżo ten skuter wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o tuning ULTRA 150, co daje efekty i w jakiej kolejności należy robić

 

1. Warto ogarnąć to płytę razem z kratką, kupić, lub da też się zmodyfikować istniejącą.

http://i.ebayimg.com/t/Kawasaki-Ultra-150-Jet-Ski-Shredmaster-Ride-Plate-/00/s/OTYwWDEyODA=/$(KGrHqJ,!o4FDOHHfh6qBQ9eW!dtZg~~60_35.JPG

 

2. Redany

 

3. Skasowanie za dużego luzu na śrubie

 

4. Głowice 42cc

 

http://www.maccracing.com/images/product-images/RD-411-15042.jpg

 

5. Śruba Solas 16/20

 

http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.volusion.com/zmgc5.caek9/v/vspfiles/photos/131-01624-2.jpg

 

6. Inne lekkie mody przy okazji

 

Końcowy efekt ? nawet powyżej 110km/h

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

Z krata wody to jest tak ze po plaskiej wodzie spowalnia skuter, ale po wodzie falowanej bardziej go dosysa i skuter sie tak nie odbija, wiec jest szybszy.

Odradzil bym ci glowice bo bedziesz musial zmienic dysze w gaznikach i jak nie masz pojecia jak go zestroic to moze zdazyc sie tak "napewno tak bedzie" ze zatrzesz motor.

 

Dobra sprawa jest sruba.

 

plyte bym odpiscil, tylko wsadzil bym upgrade tej plyty

 

redany moga byc.

 

zeby lepiej oddychal to filtry na gazniki.

 

mozesz zmienc zwezke dyszy wylotowej.

fabrycznie smigasz 63mile, po wydaniu 4tys zlotych bedziesz smigal 67-68 mil. Czy ci sie oplaci i chcesz, twoja decyzja.

za cztery tysie masz 900 litrow paliwa.

Pozdrawiam

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Krzaku... chyba mnie przekonałeś. na zawody się nie wybieram. do mieszania dyszami paliwowymi nie mam jakoś chęci i wiem czym grozi w dwusuwie zła mieszanka paliwowo - powietrzna. jedyne co to chyba będę się skłaniał ku śrubie. 

ale wszystko wyjdzie w praniu wiec tak na 100% się nie zarzekam ze nic nie będzie dłubane;) czekam na wiosnę i pierwsze próby na wodzie ;)

 

jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak miałem  S-D XP-Di  przed zamontowaniem kraty R&D skuter na oryginalnym prędkościomierzy smigał około 100 Km/h

Po zainstalowaniu kraty prędkość spadła do 95 czasami 97 i jak dla mnie gdzie ja pływałem po jeziorku to było to bez sensu i oddałem ją. Tak więc w moim Xp sie to nie sprawdziło.

 

Natomiast teraz mam X i tu zdecydowanie odczułem różnice po zamontowaniu kraty , zdecydowanie lepiej się skuter prowadzi i jest bardziej stabilny przy  maksymalnej prędkości

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację krata różnie się zachowuje w różnych modelach i na różnych wodach,

 

według użytkowników w ultra 150, kombinacje zwłaszcza z tą płytą za kratą są skuteczne.

 

w niektórych modelach redany są skuteczne, mój kolega miał przestawione fabryczne redany (nowe otwory) w rxt-x-ie.

 

Na przykładzie Ultra 150 widać, że w miarę za rozsądne pieniądze można sporo podnieść wydajność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...