Paw-bud Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ze względu na szykujące się spore zakupy części do mojego skutera mam spory mętlik w głowie związany z tymi częściami. :-\ Produkują to ,,skośnooki,, więc z jakością może byś słabo(lub co gorzej -bardzo słabo). Pytam szczególnie kolegów którzy prowadzą serwisy ,ewentualnie tych którzy mają lub mieli zamontowane te części .Czy przeciętny zjadacz chleba który lubi powariować może zamontować te części i może być spokojny że sprzęt trochę mu posłuży ;)?? Nie jest to reklama ,ani kryptoreklama tylko mam do kupienia ,,pół,, silnika i nie chciałbym się po jednym sezonie (lub co gorzej w trakcie nadchodzącego) mocno zdziwić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiwi999 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Cześć, ja odbudowałem kilka silników na WSM i problemów z tym nie miałem, powód cena i łatwa szybka dostępność, silniki mają nabite po ponad 100 mt/h i dalej bez problemów, jak zaczynałem też szukałem odpowiedzi na to pytanie, która firma... ale proxa tez używam zalezy co kto sobie życzy i ile chce wydać. Osobiście mogę polecić tą firmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paw-bud Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Dzięki za opinie. Jestem przeciętnym zjadaczem chleba (z amatorskim zacięciem sportowym),więc nie chcę pakować się w duże koszty.Tym bardziej że tych wodnych w 2016 mam sporo. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Dziesiątki silników na WSM wyremontowałem,żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 kiwi999 tłoki Prox w skuterach krócej wytrzymują od WSM. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paw-bud Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Kolejna opinia która mnie trochę uspokaja. : ;) Czyli powoli mogę wnioskować że nie ma co poddawać się stereotypom jakie panują o skośnookich,a dokładnie to i ich produktach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 W ofercie WSM nie ma chyba nic Made in China. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paw-bud Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Nie jest to typowa china ,ale made in Taiwan . Czyli niewielka różnica.Jednak nie zmienia to faktu że nie ma co podlegać panującym stereotypom .Teraz wszystko się tam produkuje ,zależy tylko dla jakiej firmy to robią i jakiej to ma być jakości.W końcu my też produkujemy lepsze i gorsze produkty. Co prawda mój plan remontu się znacznie zmienił i już nie będę kupował części tej firmy tylko remontował stare (wał i korby), tylko wstawiał nowe łożyska(Japan),ale jednak jakbym miał kupować prawie pół silnika tak jak planowałem na początku to kupowałbym te części. Dziękuję kolegom za opinie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 do starych korbowdów chcesz pakowac nowe łozyska? ??? czy może źle zrozumiałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paw-bud Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ogólnie to silnik nie zatarł się.Skuter kupiłem w stanie;do remontu.Miał już sporo mh a jest w oryginale(nigdy nie był rozkręcany i licznik mh nie kombinowany),ale miał na jednym tłoku słabe ciśnienie (8 atmosfer),więc zajrzeliśmy do niego.Okazało się że ten słaby tłok miał odkruszoną niewielką część górną(między rowkiem na pierścień ,a górą tłoka), na szczęście pierścień nie pękł,a odłamek tłoka niczego nie uszkodził(pewnie wypchnęły go spaliny). Zdobyłem drugi oryginalny tłok(nominał) rotaxa ,wymienię go i łożyska na wale i korbach jak już jest rozkręcony.Może nie jest to remont kapitalny , ale wydaje mi się że powinien dłużej pochodzić na nie uszkodzonych oryginalnych częściach niż na zamiennikach.Być może jestem w błędzie,ale nie chciałbym wymieniać dobrych oryginalnych części na zamienniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.