Skocz do zawartości

Częsci WSM do skuterów -Opinie


Paw-bud
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu na szykujące się spore zakupy części do mojego skutera mam spory mętlik w głowie związany z tymi częściami. :-\

Produkują to ,,skośnooki,,  więc z jakością może byś słabo(lub co gorzej -bardzo słabo). Pytam szczególnie kolegów którzy prowadzą serwisy ,ewentualnie tych którzy mają lub mieli zamontowane te części .Czy przeciętny zjadacz chleba który lubi powariować może zamontować te części i może być spokojny że sprzęt trochę mu posłuży ;)??

Nie jest to reklama ,ani kryptoreklama tylko  mam do kupienia ,,pół,, silnika i nie chciałbym się po jednym sezonie (lub co gorzej w trakcie nadchodzącego) mocno zdziwić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ja odbudowałem kilka silników na WSM i problemów z tym nie miałem, powód cena i łatwa szybka dostępność, silniki mają nabite po ponad 100 mt/h i dalej bez problemów, jak zaczynałem też szukałem odpowiedzi na to pytanie, która firma...

ale proxa tez używam zalezy co kto sobie życzy i ile chce wydać.

Osobiście mogę polecić tą firmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie jest to typowa china ,ale made in Taiwan . Czyli niewielka różnica.Jednak nie zmienia to faktu że nie ma co podlegać panującym stereotypom .Teraz wszystko się tam produkuje ,zależy tylko dla jakiej firmy to robią i jakiej to ma być jakości.W końcu my też produkujemy lepsze i gorsze produkty.

 

Co prawda mój plan remontu się znacznie zmienił i już nie będę kupował części tej firmy tylko remontował stare (wał i korby), tylko wstawiał nowe łożyska(Japan),ale  jednak jakbym miał kupować prawie pół silnika tak jak planowałem na początku to kupowałbym te części.  Dziękuję kolegom za opinie ;D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to silnik nie zatarł się.Skuter kupiłem w stanie;do remontu.Miał już sporo mh a jest w oryginale(nigdy nie był rozkręcany i licznik mh nie kombinowany),ale miał na jednym tłoku słabe ciśnienie (8 atmosfer),więc zajrzeliśmy do niego.Okazało się że ten słaby tłok miał odkruszoną niewielką część górną(między rowkiem na pierścień ,a górą tłoka), na szczęście pierścień nie pękł,a odłamek tłoka niczego nie uszkodził(pewnie wypchnęły go spaliny). Zdobyłem drugi oryginalny tłok(nominał) rotaxa ,wymienię go i łożyska na wale i korbach jak już jest rozkręcony.Może nie jest to remont kapitalny , ale wydaje mi się że powinien dłużej pochodzić na nie uszkodzonych oryginalnych częściach niż na zamiennikach.Być może jestem w błędzie,ale nie chciałbym wymieniać dobrych oryginalnych części na zamienniki.   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...