Ogólnopolskie Forum Motorowodne
Wszystko o łodziach i silnikach => Skutery wodne => Sea Doo => Wątek zaczęty przez: Mateusz0000 w Czerwiec 11, 2019, 16:45:04
-
Witam,
Zabrałem się za wymontowanie intercooler'a i nadszedł czas jego czyszczenia po 108motogodzinach straszny szlam olejowy w środku >:(. (Zrobiłem tak jak być powinno czyli odma teraz idzie do oil catch tank'a :D i bedzie czysciutki)
Ale do rzeczy podczas czyszczenia zauważyłem że jeżeli jest w pozycji naturalnej takiej jak się znajduje w skuterze (na leżąco) to jest szczelny, wystarczy go po przechylac i wtedy troszke cieknie czy to normalne (Z podlaczona woda odkrecona tylko na tyle aby wychodzila z tego maciupkiego wylotu)? (Czy już zamawiać nowy ic ::) :( )
Pacjent: Seadoo rxp 260 rs 2014
-
:)
-
Nalej wody do niego do tych duzych rur pozaslepiaj 2 male i do 3 podlacz powietrze 1-1,5atm jak bolgocze a wiec kibel regeneracja 1200zl nowy od 1600 w gore wszysko w chinach robia regenaracja w polsce
-
Jak przelaczyc ta odme
-
Odłączyć od wlotu z kompresora i przełączyć ją do oil catch tanka a dziurę w rurce kompresora zatkać szczelnie.
Jak wpiszesz w google oil catch tank riva racing to wyskoczy ci ;)
-
A ile tobie kreci na wodzie bo mi 8080 i w max jakies 110km
-
Jeszcze nie sprawdzałem w tym sezonie nie miałem kiedy się wybrać, jak tylko zwoduje odrazu pochwalę się ile kręci i ile idzie po wyczyszczeniu i tej drobnej modyfikacji. Na pustym baku pamiętam, że udało mi się zrobić 116km/h i obroty 8k+ dokładniejsze, aktualne dane podam wkrótce :)
-
Moim zdaniem odmę nawet z catch tankiem powinno się wpiąć w dolot, aby skrzynia korbowa była dobrze odpowietrzana. Catch ma za zadanie odseparowanie oleju.
-
A moim zdaniem wpinanie odmy w dolot niema nic wspólnego z dobrym odpowietrzeniem korby. ;)
-
A moim zdaniem wpinanie odmy w dolot niema nic wspólnego z dobrym odpowietrzeniem korby. ;)
PRAWDA !!
-
Mateusz0000 tobie on plynie116km po tuningu bo seria tyle nie plynie ponoc sa one zblokowane niby blokade mozna zdjac ale ile w tym prawdy to krzak pewnie powie
-
Są zblokowane ale podobno tylko te z US , te z napisem EU podobno nie mają żadnej blokady.
Czy po tuningu to nie mam pojęcia, nie dowiedziałem się tego od poprzedniego właściciela.
Coś mogło być dubane, bo o ile dobrze pamiętam to kręcił mi się 8200. Ale dokładniej podam po pierwszym wodowaniu.