Martin1980 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Witam posiadam yamahe vxr 1800,chciałem zdemontowac restricator czy trzeba z powrotem w gumową tuleje wmontowac plastikowa tulejke,czy wystarczy tylko poskrecac bez tych tulejek,i czy jest odczuwalna róznica bez tego restrykatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 poniżej masz filmik jak to się robi https://www.4-tecperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=16_82_114&products_id=904&zenid=hbroftms0qghs2vsuamt6j05v7 Co do efektów...hmm niektórzy twierdzą, że po jego demontażu, zmianie filtra dolotu oraz demontaż części"tłumika" spalin oraz wymianie śruby (nazywają to STAGE 1 - czyli tuning bez ingerencji w prace silnika) uzyskują troszkę lepszą dynamikę i może +3km/h więcej... nie próbowałem gdyż widziałem na Youtube filmiki że ludziom w SHO po jego demontażu V max jest mniejsza bądeź równa z moim seryjnym....więc myślę po co mi to.. a zawsze to dodatkowy "filtr" zanim coś do cylindra wpadnie np. z uszkodzonego kompresora... :) :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin1980 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Dzieki bardzo za info,właśnie nie wiedziałem czy bedzie to odczuwalna jazda bez tego restrykatora,czy lepiej się nie brudzić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.