nurexx Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Bardzo proszę Was o instrukcje, jak poprawnie po remoncie dotrzeć silnik 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Nikt nie remontował dwusuwa? Nikt nie docierał silnika w skuterze wodnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Koniecznie po remoncie trzeba wygładzić ostre krawędzie kanałów wlotowych/wylotowych tulei cylindra i na początek parę godzin spacerowe pływanie na bogatszej mieszance. Jak coś jeszcze przeoczyłem to niech mądrzejsi się wypowiedzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Super, dzieki za wskazówki. O wygładzaniu kanałów nie wiedziałem. Słyszałem natomiast głosy, żeby popracował sobie po odpaleniu godzinke na wolnych obrotach. Zastanawiam sie tylko, czy chłodzenie bedzie efektywne. Moim zdaniem nie. Co do samego pływania na docieraniu rozne znalazlem opinie. Jedni mowia, zeby ze 4 baki wypływać na 1/3 mocy, inni, ze godzine na spokojnie a potem ogień. Jeszcze inni, żeby pływać w pełnym zakresie obrotów, ale nie przegrzewać, i robić co 20 minut postoje... i badź tu człowieku mądry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 A do manuala zaglądałeś? Rozdział Brek-In period. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Czytałem manual kilka razy, ale musiałem to jakoś przeoczyć ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalcc Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Oleju podwójna dawka i ogień.... 8) 8) 8) 8) A czy przy Twoim Kawasaki Js300 jest w ogóle inne wyjście...??? :) On raczej nie toleruje 1/3 mocy...? ;D W silniku dwusuwowym skutera wodnego i tak będziesz robił remont bo łożyska na wale, lub korbie skorodują, a nie dlatego, że tłok zatarłeś.... Przyjęta średnia generalek dwusuwowych skuterów siedzących - 3 x łożyska na 1 x tłok/cylinder ;D ;D ;D ;D Przyjęta średnia generalek dwusuwowych skuterów stojących - 10 x łożyska na 1 x tłok/cylinder ;D ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Prawdopodobnie w ten weekend będę wodował i robił pierwsze pływanie (a raczej docieranie) po remoncie ;D Nie znalazłem w manualu jaką proporcje robi dozownik oleju, ale zakładam, że 1:40 Znalazłem jednak info, żeby przy docieraniu robić pre mixa 1:50. Ja mam dozownik odłączony, więc wychodzi na to, że na 10 litrów benzyny mam mieć 450ml oleju, dobrze liczbę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 A jak to ma skorodowac?bo nie kumam?to co ile godzin badz sezonow lozyska sie wymiania i tlok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Mnie zastanawia, dlaczego w stojakach niby łożyska mają siadać 3x częściej niż w kanapowcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.