zyzek Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 robił już ktoś takie coś że dawał adapter od gaźnika i zamiast standardowego filtra (obudowy) powietrza wkładał stożkowy ? http://www.jamax24.home.pl/allegro/ADAPTERfiltra06599/1.JPG http://www.toptuning.pl/galerie/f/filtr-stozkowy-sportowy_4365.jpg powie mi ktoś czy warte jest to zachodu ,czy dać sobie z tym spokój ? ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zależy jak pływasz. Do fikołków nie polecam. Woda szybciej wchodzi w cylindry. A widziałem też montowane filtry papierowe zamiast tłumików ognia. Porażka. Trochę wilgoci ( o co na wodzie nie trudno) i zaklejone. @krzak się ściga to może więcej powie na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyzek Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 teoretycznie powinno być lepiej , przykład z zastosowania w aucie , ale praktycznie wychodzi różnie dla tego wolałem spytać , o papierowym to nie ma nawet mowy bo tak jak piszesz woda robi swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ja ci sie nudzi mozesz sobie zalozyc, a efekt. Hmm.... Moze szybsza reakcja na gaz. Jezeli nie topisz skutera to sobie zaloz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyzek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 raczej nie topie , dzięki C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Filtry powietrza montuje się tam gdzie powietrze zawiera kurz i drobiny błota czyli na lądzie. Na wodzie zamiast filtra powietrza montuje się tłumiki ognia. Obydwa elementy wyglądają podobnie ale ich funkcje są skrajnie różne. Montując takie urządzenie dławisz gardziel co w efekcie daje większe podciśnienie/ssanie. Zużycie paliwa na pewno Ci wzrośnie ale czy wzrośnie moc??? Więcej paliwa potrzebuje więcej powietrza. Więc chyba potrzebny byłby gaźnik o gardzieli z większym przekrojem. I w drugą stronę , za mało powietrza to za dużo paliwa. Nastawy dysz trzeba byłoby zmienić na niższy wydatek paliwowy. Efektem będzie niższa moc. Tak mi wychodzi z logicznego rozumowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyzek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 potestuje i się okaże czy to coś dało ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ja mam u siebie takie http://www.jazzmotorsports.com/fly-multilok-filter-kawasaki-cdcv-p-30780.html Czy dają nie wiem, jest na nich jeszcze materiał naciągnięty więc woda raczej od zwykłego chlapania sie nie dostaje. R&D reklamuje się ze dodaje kilka KM przy ich filtrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Filtry powietrza montuje się tam gdzie powietrze zawiera kurz i drobiny błota czyli na lądzie. Na wodzie zamiast filtra powietrza montuje się tłumiki ognia. Obydwa elementy wyglądają podobnie ale ich funkcje są skrajnie różne. Montując takie urządzenie dławisz gardziel co w efekcie daje większe podciśnienie/ssanie. Zużycie paliwa na pewno Ci wzrośnie ale czy wzrośnie moc??? Więcej paliwa potrzebuje więcej powietrza. Więc chyba potrzebny byłby gaźnik o gardzieli z większym przekrojem. I w drugą stronę , za mało powietrza to za dużo paliwa. Nastawy dysz trzeba byłoby zmienić na niższy wydatek paliwowy. Efektem będzie niższa moc. Tak mi wychodzi z logicznego rozumowania. Przy zakladaniiu filtra czy jak zwal tlumika plomienia nie ma znaczenie jaki to filt i nie wplywa na sygnal poniewaz jezeli uzywasz adapter o tej samej srednicy co otwor gaznika lub zakladasz filr bezposrednio na gaznik. Gaznik jest w stozku zeby byl sygnal i bylo podcisnienie. Jezeli zaczniesz sie bawic ze srednica gaznika to wtedy moze byc klopot z sygnalem i z zestrojeniem gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 ....Gaznik jest w stozku zeby byl sygnal i bylo podcisnienie. Jezeli zaczniesz sie bawic ze srednica gaznika to wtedy moze byc klopot z sygnalem i z zestrojeniem gaznika. Toż to leciwy dwutakcik i żadnego sygnału podciśnienia nie uświadczysz. GP800 Ale zabawa w zmianę średnicy gardzieli faktycznie nie jest do zrobienia w warunkach garażowych. Dobór dawkowania paliwa, okienka kanałow w cylindrach i wyprzedzenie zapłonu bez początkowych, teoretycznych obliczeń są nie wykonalne. Popsuć łatwiej niż poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Oj sorry nie zwrocilem uwagi, myslami bladzilem gdzie indziej.....mialem kiedys taka yame, pieknie mi sie korba urwala.....jak by nie bylo zakladaj filtr i wiecej nie kombinuj bo z tego sprzetu niewiele mozna wycisnac...kiedys zalozylisy dwa wydechy factory pipe, to wytrzymal dwiescie metrow.. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyzek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 widzę że wyszło więcej zachodu niż to wszystko warte ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacostunt Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Nie chce tworzyć nowego tematu. Mam rozwiązanie w skuterze jak wymienione wyzej czyli dwa stożki. Jeśli skuter jest suchy jest wszystko ok ale po chwili mocniejsze jazdy i podtapiania filtry mokna nie przepuszczaja odpowiedniej ilości powietrza. Czy jest gdzieś szansa na dokupienie orginalnej puszki filtra powietrza bądź są jakieś patenty na prosty odpowiednik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak jak fachowo koledzy wcześniej pisali, na wodzie przecież się nie kurzy i po groma montować jakieś filtry ??? jedynie te metalowe siatki - tłumiki ognia, ale filtry ??? chyba że lubisz dłubanie w silnikach to sobie świece powymieniaj albo przewody albo jeszcze coś z pożytkiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Porób syfony. Jeszcze lepiej takie z piłeczką pingpongową. Coś na wzór fajek do nurkowania. Takie patenty są montowane na szczelnych kapeluszach silników zaburtowych w celu zabepieczenia przed zalaniem falą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacostunt Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Tak jak fachowo koledzy wcześniej pisali, na wodzie przecież się nie kurzy i po groma montować jakieś filtry ??? jedynie te metalowe siatki - tłumiki ognia, ale filtry ??? chyba że lubisz dłubanie w silnikach to sobie świece powymieniaj albo przewody albo jeszcze coś z pożytkiem :D Chodziła mi bardziej czy przez zwykla metalowa kratke na kolanku powiedzmy nie bedzie przechodzila woda do gazników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.