misiekirys Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Witam. Pytanko jak w temacie. Jak i kiedy używacie trimu w swoich skuterach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Dziwne trochę pytanie...zwykle zgodnie z przeznaczeniem, czyli do lepszego wyjścia z wody przy starcie, do ostrzenia zakrętów, do zwiększania prędkości, do zwiększania stabilności i ustawiania optymalnej pozycji względem fal, do zwiększenia ilości wykonanych "figur" w czasie zabawy o skoki lub zanurzanie itd, itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekirys Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Tyle to wiem, że zgodnie z przeznaczeniem :) ale przepływałem kilka godz. skuterem a nie jak pewnie większość kilkadziesiąt jak nie więcej :). Chodzi mi o to przy jakich sytuacjach trim w dół, w jakich w górę itd.... kiedy się przydaje a kiedy nie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 witam na wstępie powiem ze nie pływam skuterami.... ale na logike co daje trim? jesli weźmiesz poniższy rysunek, i pomyślisz co daje takie i takie ustawienie to sadze ze cos wymyslisz dalej... http://upload.secondsun.pl/img/1373807829trim_skuter.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Noo, brawo Johny ;) W zasadzie Twoje rysunki mówią wszystko...tak powinno być na kursie :) Czyli tak: chcesz szybciej wyjść z wody przy starcie, ustawiasz trym w górę i hebel, a jak już wyjdziesz, obniżasz. Albo jak chcesz zrobić ciasny nawrót, obniż na maksa i zwrot. Trym przydaje się też przy pływaniu na zafalowanym akwenie, ale optymalne ustawienie przy danej prędkości musisz sam przećwiczyć. Generalnie, czym trym niżej, tym lepsza przyczepność, ale kosztem prędkości. I odwrotnie, trym wyżej - wyższa prędkość, mniejsza stabilność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekirys Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedzi-podpowiedzi :D. Teoretycznie wiem a teraz praktyka, praktyka, praktyka....... Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 ty na wodę dawaj a nie na sucho jeździsz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 ............/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.