Skocz do zawartości

Jaka przyczepa pod See Doo GTI 170?


TOMASZ74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

najlepszy wyrób na rynku to WIDPOL,ale nie jest to tania przyczepa. Z tańszych to zaslaw water jetski,brenderup i ich klony.troche bardziej masywna themared ze swidnika.Jest tego sporo na rynku.Kazda po odpowiedniej adaptacji płóz będzie ok pod ten skuter. Zdecydowanie WIDPOL i Themared są bardziej masywne pod ciezkie maszyny,a zaslaw czy podstawowy model brenderupa to cheapshit,co nie zmienia faktu,ze skuter tez powiezie. Niestety wszystkie z wymienionych w standardzie maja drozek skrętny- skuter bedzie skakał na dołkach. Nie wiem czy i u których producentow istnieje mozliwosc zamowienia przyczepy na resorze/sprezynie z amortyzatorem,ale to zdecydowanie najlepsze rozwaiazanie jesli chodzi o komfort skutera.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam oś knott na wałkach skrętnych daje radę, przyczepa  z USA na profilu 8x5cm ścianka 3mm, mocna konstrukcja spokojnie 140 można lecieć ;) Stara oś była na resorze bez armora co prawda długo po zakupie nie pożyła bo się złamała, ale komfort jest lepszy na wałkach. Słyszałem, że te cieńsze profile pracują i przyczepa jest nie stabila przy wyższych prędkościach. Osobiście zainwestowałbym w coś dobrego na grubym profilu. W zeszłym roku w drodze do Chorwacji spotkałem po drodze 2 mistrzów ze złamaną osią z PL. Utknęli w Węgrzech. Dobre opony i oś to podstawa nawet w przyczepie.

Najelpsza przyczepą jaką widziałem i jest po prostu piękna to cała z nierdzewki, ale koszt 10tysi jakoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszy komfort na drązku skretnym ?  :D  padłem ze śmiechu. Przyczepa na drazku skretnym na jednym dołku podskakuje X razy zanim wytłumi uderzenie.Amortyzowana oś fiknie raz(dokładnie tak jak auto) Miałem też dwie niewiadówki n126. w tej na drazkach skretnych nie nadazalem wymieniac zamków w drzwiczkach.W tej drugiej,zamówionej na osi na resorach i amorach nie było tego problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem Widpola i byłem bardzo zadowolony. Przede wszystkim nie trzeba demontować tylnej belki, warto domowic  koło zapasowe dla tzw świetego spokoju. Uważam ja za stabilna i dobrze wykonana.

Przy okazji teraz szukam dwu osiowki 2tony dmc , dostałem tez ofertę z Widpolu na wersje z plozami, można domowic płukanie hamulców oraz lepsze zawieszenie? Czy ma ktoś z Was może doświadczenia z tym modelem, albo poleci coś sprawdzonego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widpol faktycznie dobrze wykonana i poręczna, choć moim zdaniem nieco za krótka i niezbyt dobrze wyważona. Owszem, ładnie się prezentuje na fabrycznych alufelgach, ale już opony to najniższa półka made in Ukraina. Brenderup może nie tak ładny, ale pół numeru większy i chyba nieco tańszy. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widpol faktycznie dobrze wykonana i poręczna, choć moim zdaniem nieco za krótka i niezbyt dobrze wyważona. Owszem, ładnie się prezentuje na fabrycznych alufelgach, ale już opony to najniższa półka made in Ukraina. Brenderup może nie tak ładny, ale pół numeru większy i chyba nieco tańszy.

 

dokładnie - za krótka z tyłu z 50cm, a i skuter zbytnio w przód wysunięty..gdyby jeszcze to poprawili byłoby ok. Jakby się policjant uparł to mandat może wsadzić gdyż ładunek nie może wystawać więcej niż 50cm po za światła bez dodatkowych oznaczeń..a w przypadku dużych skuterów na tych przyczepach tak własnie jest.

ps

aby w długie trasy bezpiecznie pomykać to przed każdą taką pdróżą warto łożyska sprawdzić czy nie szumią gdyż to zawsze chińczyki są włożone(producenci osi takie wkładają). Jak zmienić to na markowe +koniecznie nowe simeringi(uszczelniacze łożysk)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem trzy przyczepy, widpol solidna sztywna konstrukcja tylko też myślę że za krótki tył i za duży nacisk na hak. Branderup thule dobrze wyważona tylna belka łatwo demontowalna, długi dyszel ułatwiał wodowanie ale mało stabilny na drodze, koła 10 cali wąskie, wysokie opony małe opory ale duże skłonności do podskakiwania na nierównościach. Lories dobrze wyważona,wtyczka 13 pin, lampy ze wstecznym i przeciwmgielnym, nie są ledowe ale podnoszone do góry na siłownikach moim zdaniem nawet wygodnie się to sprawdza, koła mam zmienione na alu 15 szerokie na niskim profilu co bardzo poprawia prowadzenie i mimo osi skrętnej szybciej się stabilizuje na nierównościach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bliski zamówienia przyczepy z Widpola. Koleś pyta czy chcę resory ale chyba nie potrzeba? Mówi że 90% robionych jest bez.

 

https://przyczepywidpol.pl/przyczepy-do-przewozu-sprzetu-wodnego.html

 

Ciekaw jestem jak z łożyskami, czy są jakieś wodoodporne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość to bierz resor + amortyzator bo całkiem inna jazda a to że 90% to oś skretna nie jest argumentem-po prostu tak jest łatwiej szybciej i taniej a amortyzacja przyczepy jest 2 rzędna. A fakt że proponują resor oznacza że już klienci o to pytają gdyż wiedzą o co chodzi..jeszcze niedawno nie mieli takiej opcji.

Ad łożysk..nie istnieją łożyska wodoodporne jak to potocznie mówią lecz są montowane uszczelniacze-simeringi aby się do nich woda nie dostała. Oczywiście taką wersję zamów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena jeśli można wiedzieć?

 

4 600 brutto bez resorów

 

a jaka z resorami ?

Poniżej ceny które dostałem od na maila:

 

Przyczepa pod skuter wodny

 

- 1 oś niehamowana 750kg

- rama stalowa ocynkowana ogniowo

- belka tylna oświetleniowa na stałe z możliwością bezpośredniego wodowania

- instalacja 12/24V LED

- koła 175/70 R13

- felgi stalowe

- błotniki PCV

- koło podporowe

- uchwyt na koło zapasowe

- wyciągarka ręczna na pasie KNOTT

- łoża wzdłużne (płozy) z możliwością regulacji

- homologacja UE

- masa własna przyczepy około 150kg

 

  cena brutto: 3600zł

 

Wyposażenie dodatkowe za dopłatą:

- malowana proszkowo w kolorze czarnym 400zł, inny kolor 500zł, neonowy fluorescencyjny 550zł

- felgi aluminiowe 500zł

- koło zapasowe (stalowe) 260zł

- amortyzatory 350zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...