eryk Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 powiecie jak mam to zrobic?mowia ze silnik konserwoje sie w czasie pracy,serwis robil to ze zakrecil doplyw paliwa i podal przez gazniki mieszanke z jakims tam srodkiem konserwujacym,skuter zaczal kopcic jakby sie palil i zrury polecial olej wtedy zgasili go!jaki to srodek konserwujacy?chodzi gownie jak wal zabezpieczyc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Kolego zapoznaj się z zasadą działania silnika 2t.Zrozumiesz co serwis "miał na myśli" konserwując ci silniczek w ten dziwny dla ciebie sposób... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Witam tutaj masz filmiki z Winterizing czyli zimowanie kawasaki bombardier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 a gdzie ten srodek konserwujacy mozna kupic ?podeslijcie jakas strone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Nigdy nie trafiłem na taki środek ale wydaje mi się że powinna sprawdzić się bogata mieszanka paliwa z olejem do 2t . Kiedy trafi ona pod tłok pozostawi na wale i łożyskach ochronną warstwę oliwy . Mam też coś dla Pogromców Mitów : niewielka ilość olejku rycynowego dodana do mieszanki paliwa z olejem działa podobno cuda i utrudnia znacznie zakatowanie silnika ... nigdy tego nie sprawdziłem - gdzieś kiedyś coś takiego słyszałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Dobrze że napisałeś że to coś dla pogromców mitów :) ja słyszałem że po zażyciu tego olejku można się zerżnąć jak niemowlę więc jego zastosowanie jest wszechstronne ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 HEHE w modelarstwie rycyna była dodawana do eteru .... "_" a jako środek przeczyszczający podobno masakra.... kiedyś widziałem środek co do konserwacji 4 suwów i 2 suwów w sprayu psikasz w gaźnik (kolektor) i az zacznie dymić na biało ale niestety nazwy nie pamiętam ale kosztował on coś koło 60zł w wolnej chwili poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Witam ja stosowałem dodatek do paliwa yamahy http://www.olej-yamalube.pl/sklep/p393,yamalube-fuel-stabilizer-conditioner-250-ml.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Moje zdanie jest takie na rynku pełno produktów do uszlachetniania paliwa ale najważniejsze to paliwo i olej odpowiedniej jakości i nic niepokojącego się nie pojawi . ;) oczywiście o eksploatacji nie wspominam C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 nie chodzi mi o dodatek na zime do paliwa tylko jakis preparat do konserwacji srodka silnika zeby nie zardzewial? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 a co o tym myslicie stronka "kleen flo"po mojemy dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 A rozumiem, kolega podał ci dokładnie to o co pytałeś " Zapewnia doskonałą konserwację silnika na okres zimowania "ale tobie chodzi chyba o coś innego więc najlepiej jest unikać pływania w wodzie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 A nie prościej zamiast szukać złotycch środków wlać trochę oliwy do cylindrów i obrócić motorem?Wydaje mi się,że tak jest naj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Taki myk robię z traktorkiem do koszenia ale tak zaleca producent .Silnik z łodzią pozostaje w hali i to wszystko ale koledze nie chodzi chyba tylko o wnętrza cylindrów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Tak samo daj po 150ml nafty w kazdy gaznik, przekrec silnik by zakrecil kilka razy, na wiosnę wyjmij swiece, dmuchnij z cylindrów w scierkę, wkręć nowe swiece i ciesz sie nowym sezonem. Poza konserwacją na zimę warto w 2t przeczyścić układ paliwowy i gaźniki oraz wymienić olej w pompie, przy okazji sprawdzisz śrubę i uszczelnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Oleju do cylindrów nie lej bo ścieknie w karter i będziesz się pozbywał go przez pół sezonu. Ten środek to np. WD40 Przekładasz fajki na masę, pryskasz do gardzieli i kręcisz rozrusznikiem Przepustnica otwarta max. albo dorób mieszankę paliwowo-olejową(2T) 1:50 i podaj na zasilanie gaźników. Uruchom silnik niech popracuje aż zacznie dymić. Potem fajki na masę i pokręcaj rozrusznikiem tak jak przy sodku konserwującym. Do tych czynności ruchamiaj silnik bez wody. Przy okazji usuń wodę z tłumika. przechyl skuter tak aby tłumik był jak najwyżej, uruchom silnik na chwilę i ,,strzel gazem". Oczywiście tą czynność musisz wykonać przed konserwacją motorka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 dorób mieszankę paliwowo-olejową(2T) 1:50 1:50 ?? na takiej śmigam na co dzień, czy nie chodziło Ci o większe jakieś stężenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esc Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 1:50 ?? na takiej śmigam na co dzień, czy nie chodziło Ci o większe jakieś stężenie ? Pewnie tak w manualach do 2T czasem sie widzi iz zalecaja przed zimowaniem zalac bogatsza o polowe mieszanka w olej. Czyli jak ktos chula normalnie na 1:100 to dac 1:50 jak ktos ma podstawe 1:50 to dac 1:25 odpalic niech pochodzi i zimowac. Tak samo a nawet bardziej skupiaja sie na rozruchu po zimie aby z taka mieszanka przeprowadzac odpowiedni tryb startu - np. zagrzac 3 minuty na neutralu, potem 5 minut na biegu na niskich obrotach, nastepnie 10 minut na polowie predkosci. A potem juz normalna mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 dorób mieszankę paliwowo-olejową(2T) 1:50 1:50 ?? na takiej śmigam na co dzień, czy nie chodziło Ci o większe jakieś stężenie ? Tak ale masz dozownik a mieszankę robisz dodatkowo wiec powinna być podwójna dawka oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 ok wszytko jasne, mam dwa XP obecnie i zaślepione dozowniki, lepiej nie ryzykować :) a co myślicie o nafcie na zimę ? niektórzy polecają .. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Nafta wysusza więc się nie nadaje ;) a po spożyciu nawet w zimę odbiją się starą wycieraczką :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 a po spożyciu nawet w zimę odbiją się starą wycieraczką :P :o :o :o :o :o w monopolowym mnie oszukali :o :o :o :o :o :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Dobra to poważnie, uratujmy ten wątek i niech ktoś napisze co powinno sie serwisować w takim np xp z 2001 na gaźnikach ? Jak go przygotować do zimy, co warto zrobić na wiosnę przed sezonem, a co warto wymieniać okresowo (np świece co ileś baków)... Ma ktoś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 A co tu myśleć wszystko jest przecież napisane w BRP operator manual. Ściągnij i wszystko masz jak na tacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 na środeczku strony jest środek do konserwacji kolega z forum to sprzedaje.... http://serwis-seadoo.pl/olej.swf cena 45zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.