Skocz do zawartości

Ku przestrodze olej SHELL ADVANCE ULTRA 2T i zatarty silnik.


xisio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałem wam ostrzec przed używaniem nowego oleju SHELL ADVANCE ULTRA 2T, pisze nowego bo ostatnie 2 lata pływaliśmy na  tym oleju i miał w sobie barwnik i czuć było że jest oleisty. W zeszłym roku kupiliśmy u autoryzowanego sprzedawcy partię która byla koloru słomkowego bez barwnika i wyczuwalnie rzadsza. Dzwoniłem do Shell w celu potwierdzenia autentyczności, po sprawdzeniu osoba z Shell Polska odzwoniła że zmieniła się receptura, jest to oryginalny olej i sprzedawca ma autoryzację.

 

Niestety efekt jest taki że mam zatarte tłoki w XP, po przepływaniu 12h w proporcji 1:40.

Nigdy nie miałem takich przygód na Motulu 800 road race czy nawet castrol aquarace.

 

Czy może miał ktoś podobne przygody ostatnio z Shell ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...