JSpogoriaIV Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Witam Czy jest opłacalne i w ogóle czy jest możliwe poprawne zregenerowanie śruby i weringu? Jeśli tak prosiłbym o namiary na takową firmę najlepiej ze śląska lub okolic. pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 w czym ta śruba ? ciągniku siodłowym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Witam Czy jest opłacalne i w ogóle czy jest możliwe poprawne zregenerowanie śruby i weringu? Jeśli tak prosiłbym o namiary na takową firmę najlepiej ze śląska lub okolic. pozdrawiam :-) te części się wymienia a nie regeneruje - nikt Ci nie ustawi właściwych kątów łopatek śruby a jak jej wymiar jest zbyt mały (od piachu) to metalu nie naciągniemy...można rozklepać jak kosę ;D reasumując - szkoda zachodu - to się kupuje nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A pływałes kiedyś ciągnikiem siodłowym po jeziorze, który ma śrubę i wering? Z całym szacunkiem, ale to chyba nie forum dla rolników. Jak chcesz mi sprzedać części to zapytaj o model a nie rzucaj głupim tekscikami bo teraz reszta chłopaków i Pań musi czytać zbędną polemikę. wrrr Kawasaki 750 sx. jeśli ma to dla reszty równie wielkie znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Dziękuję za odp pk1. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Z regeneracją śruby nie ma najmniejszego problemu. Jeśli jest aluminiowa należy napawać aluminium i w kłach na tokarni przetoczyć do wymiaru fabrycznego. Nadmiar aluminium na łopatkach zeszlifować szlifierką ręcznie i ewentualnie wypolerować. Śrubę stalową napawać najlepiej metodą TIG drutem kwasoodpornym. W USA regenerują śruby. A Ty kolego seba i pk1 pawel,mam wrażenie że wydaje się Wam że posiadacie doskonałą teoretyczną wiedzę w temacie,czego nie widać w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Z regeneracją śruby nie ma najmniejszego problemu. Jeśli jest aluminiowa należy napawać aluminium i w kłach na tokarni przetoczyć do wymiaru fabrycznego. Nadmiar aluminium na łopatkach zeszlifować szlifierką ręcznie i ewentualnie wypolerować. Śrubę stalową napawać najlepiej metodą TIG drutem kwasoodpornym. W USA regenerują śruby. A Ty kolego seba i pk1 pawel,mam wrażenie że wydaje się Wam że posiadacie doskonałą teoretyczną wiedzę w temacie,czego nie widać w praktyce. Wiadomo Polak wszystko potrafi...z 4 VW złożyć jednego wraz z pełna historią serwisową..w DE tego nie potrafią bo to głupi naród zobacz sobie jak się testuje śruby przy ich projektowaniu.. takich śrubek do skuterków(mała wartość) nikt normalny nie naprawia - wykonuje się tylko ich repitch-korekty przy dobraniu tuningowym. PS Ja jednak wolę pozostać w swojej niewiedzy: opon i prezerwatyw nie wulkanizuję,skarpet nie ceruje..choć można Wykaż się praktyką - wytocz koledze tą śrubę to Cię pochwali na forum...zyskiem się podzielicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 nie pisałeś nic o jeziorze tylko regeneracji , a tu wróżek i wróżbitów nie ma aby się domyślać ;) ps taniej i lepiej będzie zakup nowych części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrvat Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Tu kiedyś pisałem z kimś kto śruby regeneruje. Oferta na regenerację do zaburtowego 450 zł. + koszty przesyłki w 2 strony. Nowa śruba Solasa 520 zł. Przesyłka gratis. Stara została jako zapas. Tak jak Paweł napisał - prezerwatyw nie warto kleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Bardzo Cię proszę kolego Hrvat sprawdź sobie ile w Polsce sobie życzą za śrubę Solas do skutera wodnego. A ja Ci ze swojej strony mogę powiedzieć że sam regenerowałem,kosztowało mnie to parę groszy. Srdačno pozdravljam Jadran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrvat Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Solas, jeśli robisz to sam i po kosztach dla siebie i potrafisz ją po całym procesie naprawy wyważyć to się z Tobą zgadzam. Jeśli będziesz to robił komercyjnie, z gwarancją, fakturą dla klienta to ile wyniesie koszt całej operacji dla nierdzewki ? Ja podałem przykład dla śruby alu do Mercurego 40 kucy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Jak tak dalej pójdzie to chyba Ci kolego Hrvat kiedyś podziękuje,bo tak się zastanawiam czy rzeczywiście nie wejść w ten interes? Muszę tylko zorientować się jakie byłoby zapotrzebowanie na takie usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Zapotrzebowanie jest - u mnie w Giżu jest człowiek, który się tym zajmuje zawodowo, rąk nie ma gdzie włożyć, czas oczekiwania poza sezonem to ponad miesiąc. Ludzie przysyłają mu śruby z całej Polski. Więcej ma takiej roboty niż od tubylców. Regeneracja małej śruby do 15 konnego zaburtowca (prostowanie, naspawanie, wyważanie, malowanie) to koszt rzędu 150zł. Większe 200-300. Robi też nierdzewne i do skuterów, choć nie sprawdzałem, czy dobrze. Do zaburtowych alu kilka razy robiłem u niego i było ok. Więc rynek jest i pewnie da się na tym zarobić na chleb i coś do chleba ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Co innego sruba do zaburtowca a co innego do skutera.... sto lat temu temat probowany i bezcelowy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Dziękuję za wasze opinie i pomoc. Miłego weekendu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam Znalazła się chwila wolnego czasu więc zajrzałem do mojego napędu okazuje się, że luz między śrubą a weringiem wg. szczelinomierza wynosi 1mm. Czy przy takim luzie po wymianie będzie odczuwalna różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Jeżeli kawituje i/lub wchodzi w odcięcie to pomoże a jeżeli nie to wymiana nic nie da..przy tak dużym luzie powinien już dawać złe objawy..no chyba że silnik nie ma pełnej mocy stąd nie czujesz różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 jak poznać, że kawituje? i co znaczy, że wchodzi w odcięcie? dzięki za odp :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 jak poznać, że kawituje? i co znaczy, że wchodzi w odcięcie? dzięki za odp :-) Jeśli skuter samoistnie wchodzi na wysokie obroty np. w ostrym skręcie lub przy ostrym starcie, doprowadzając nawet do odcięcia zapłonu - wrażenie, jakby śruba "sama" przyspieszała, kręcąc się szybciej od silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marblade Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Jeśli piszę w niewłaściwym dziale to proszę przenieść, nie chciałem zakładać nowego tematu. Czy do wymiany weringu w sea doo gti 130 są potrzebne jakieś specjalne narzędzia? Czy można wymienić bez odkręcania śruby? Ewentualnie proszę o wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Jeśli piszę w niewłaściwym dziale to proszę przenieść, nie chciałem zakładać nowego tematu. Czy do wymiany weringu w sea doo gti 130 są potrzebne jakieś specjalne narzędzia? Czy można wymienić bez odkręcania śruby? Ewentualnie proszę o wskazówki. kolega YOUTUBE Ci podpowie - będzie bardziej zrozumiałe i bez tworzenia forowej serwisówki...Ameryka już odkryta - patrz youtube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Śruby nie trzeba demontować, wystarczą podstawowe klucze i ok. 2h wolnego czasu. Sprawę ułatwia zamrażarka, ale i bez niej można sobie poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Nie wcisniesz wearingu bez zdjecia sruby. A jeszcze trzeba stary wearing wydlubac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 No nie wiem, mi się udało. Stary wearing rozciąłem przy pomocy mikrowiertarki modelarskiej i małej cienkiej tarczki. http://upload.secondsun.pl/img/1518082358img_20151004_114026.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1518082399img_20151004_114038.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1518082440img_20151004_122921.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1518082472img_20151004_123829.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Mi też się udało,nawet kilka razy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.