messi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 witajcie chcialbym zmienic olej w sea doo gsx w turbinie?jaki tam zalac ,prosil bym o jego oznaczenie? jaka gestosc?syntetyk czy mineralny ,lub stronke gdzie go kupic? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Quick Silver premium. Wiosną to trochę za późno na olej w turbinie. Po ostatnim pływaniu w sezonie kontrola to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 ac zemu za pozno,a jakie ten olej ma ozaczenie 75w 90? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 qick silver premium daje sie do mieszanki a jaki na srube koledzy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Taki olej dajesz do mieszanki? :P http://www.boatshop.pl/images/products/16/1677/1_e5a426b7266afdc2f5a55f9ac355eef2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 TO TEN CO NAPISAL MAKIJET BEDZIE GIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Spokojnie wlewasz dobry olej przekładniowy i będzie dobrze. Byleby tam był,bo nic innego nie ma tam jak dwa łożyska i uszczelniacze do nasmarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 1.Mała objętość 2.Łożyska igiełkowe Olej musi wszędzie wejść, nie pienić się, być odporny na wysoką temp i na wodę. Tylko pełny syntetyk nie mieszalny z wodą. Jak chcesz zaoszczędzić to na pewno nie na oleju w turbinie. Raptem potrzeba tego nie całą setkę. Ale jak już to taką ilość w serwisie w butelkach na śmietniku znajdziesz. Wszystkie przekładnie bravo, mercruisera, muszą pracować na tym oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 dzis tam to wyjolem na zewnatrz a tam po oleju tylko slad za to bylo z 250ml wody,a wiec niesczelna!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Niekoniecznie. Zły olej, jak zacznie kipieć to przepchnie się przez uszczelniacze. Turbina stygnąć w wodzie w miejsce oleju zaciągnie wodę. Bo podciśnienie swoje zrobi. A jak raz się zdarzy to już woda ma swoją ścieżkę i zgodnie z zasadą ,,oliwa na wierzch..." woda zagości w bebechach turbiny na stałe. Dalej to już z górki. Rdza na igłach łożysk, luzy i tak aż do ,,zwycięstwa? A wystarczy jesienią zalać strzykawką prawidłowy olej. Oczywiście żyłki, piasek i inne śmieci cały czas czekają na dogodne warunki żeby utorować wodzie drogę do łożysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Premium to olej do małych silniczków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 messi posłuchaj starszych. Jeszcze raz,dobry olej przekładniowy i szczelne uszczelnienia, a nic Ci nie zaciągnie wody ani kiedy jest ciepła ani kiedy ostygnie. Nawet jak wlejesz dobrego oleju do skrzyni biegów to nic się nie stanie. Łożyska muszą mieć smarowanie i turbina szczelna,nic więcej. Skrzynia biegów np.w samochodzie dostaje dużo więcej obciążeń i pracuje w dużo wyższych temperaturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Nie tylko do małych silniczków. W turbinie nie ma trybów. Prawidłowy zalecany przez S-D to SEA-DOO JET PUMP SYNTHETIC POLYOL ESTER OIL 75W90 GL5 Wybierz sobie mercruiser"a jak nie chcesz Qick Silver'a : http://www.mercruiserparts.com/Show_Pictures3.asp?dnbr=BAM100&ivar=images/bam/gearlube.png&inbr=100001&bnbr=5&bdesc=Sterndrive+and+Outboard+lower+unit+gear+oil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Skrzynia biegów np.w samochodzie dostaje dużo więcej obciążeń i pracuje w dużo wyższych temperaturach. Ale ma odpowietrzenie C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 a powiecie jak mozna ta turbine po zalaniu olejem sprawdzic szczelnosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 czyli wystarczy kupic jakiegos castrola ,czy tam motul o oznaczeniu 75w90?do mostow i skrzyn biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 a powiecie jak mozna ta turbine po zalaniu olejem sprawdzic szczelnosc? Szczelność sprawdza się przed zalaniem olejem. Poszukaj w serwisówce S-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.