messi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 WITAM PLANUJE ZAKUP SKUTERA INTERESUJE MNIE TYLKO DO ZABAWY.ODPADA STOJACY.CENA NIE GRA ROLI ABY SIE DOBRZE WYRZYC.PROSZE O POMOC ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian77 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 A masz Patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 mam starszego sternika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Cena zawsze gra jakąś rolę ;) Napisz więcej - nowy czy używany? preferencje co do marki? dwu- czy trzyosobowy? na morze czy śródlądzie? itd. Czym bardziej sprecyzujesz wymagania, tym łatwiej coś doradzić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 kasa nie gra roli moze byc nowy jak i uzywany.glownie do zabawy,po mojemu 3sobowy to sie nie nadaje.waze 90kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 czym mniejszy to lepszy,tak mi sie zdaje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 po mojemu 3sobowy to sie nie nadaje.waze 90kg. zdziwiłbyś się, czy się nie nadaje, ja też ważę 90kg, a ważyłem nawet ponad 100kg. Szkoda, że zima bym zaprosił na testy, a potem byś wyłożył gotówkę i zabrał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Teraz nie ma już małych skuterów siedzących :( Z nowych SeaDoo GTR215 lub Yamaha VXR, a z używek przedostatnie SD RXP, Honda Aquatrax R12X, ew.Yama GP1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 chlopy czy taki sea doo xp da takie same doznania jak rxp x.xp leki maly zwrotny,rxp x ciezki,no ale moc ciekawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Doznania do zabawy będą lepsze na XP, ale v max będzie niższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 XP a RXT/RXP-X tym się inaczej całkowicie pływa, to inna filozofia pływania napiszę moją przygodę z XP, taki model jak poniżej http://www.powersportsnetwork.com/powersportsdlr/images/NewVehicles/2000xp.jpg pewien Pan zaczepił mnie swoim XP (skuterek mimo iż używany, był w stanie jak nówka), czy mój skuter jest równie wywrotny co jego XP :), Pan ważył znacznie powyżej 100KG i skuter ten mu się topił, On lądował w wodzie, wyglądało to komicznie. Więc mówię zamienimy się, sprawdzę jego, On mego. Odpalam jego maszynę, kładę ciałem balans niczym w RXT-Xie na boczek, a skuter ostro do wywrotki i opuszczam pokład niczym szczur, zeskakuje, bo nie chce utopić cudzego sprzętu, oczy postawiłem, ale to wywrotne !!!, wdrapuję się od tyłu na skuter (ostro się przytapiał) i zaczynam pływać, delikatnie, balansik, niczym stylem karate pijany dzięcioł, lewa/prawa, 360-tka, skuterek posłuszny, mocy nie za wiele, ale ona w sumie do takiego pływania freestyle'wego nie jest potrzebna, pływasz niczym bączkiem, taka motorynką pod tyłkiem, mniejsza waga i mniejsza moc, dużo bardziej wywrotny, czuć tą lekkość, delikatność i w odróżnieniu od mocarnych braci tutaj balansem starałem się utrzymać równowagę, bo sam się kład a przy RXP/RXT-X balansem starasz się ich zmusić do posłuszeństwa. Jakby trochę inna filozofia pływania te większe maszyny musisz zmuszać to przechyłów, a XP jest taki bujaczek. Większymi braćmi możesz pływać tak samo, nawet dużo efektowniej, ale tutaj musisz już ostro balansować, bo skutery są mało wywrotne, trymer na górę, pupa na krawędź siedzonka i strzelasz w górę niczym torpeda, kiera ostro skręcasz, "gaz w podłodze" obracasz się, szybka zmiana kierunku napływasz na falę z pierwszego obrotu i wystrzelasz w powietrze, możesz kręcić bączki, wyskakiwać nad taflę, ale ciągle mocny balans, chcesz w wodę, trymer w dół, balans na przód... jak się nauczysz wygląda to bardzo efektownie. http://www.powersportstv.com/adminuploadedimage/300x150/2009_SeaDoo_RXT_X255.jpg Co do przyśpieszeń, to nie jest tak, że RXP/RXT-X jest szybszy, one są dużo szybsze, to torpedy, czujesz się jak w bolidzie F1, z czasem się przyzwyczajasz i już nie czujesz tak mocno tej mocy. Ale jak znowu wsiądziesz do XP i bezpośrednio porównasz to czuć siłę mocarnych braci...... Co jest lepsze ?, do bujania się lepszy jest XP-ek, do wszystkiego lepsi są mocarze, ale musisz nauczyć się wykorzystywać tą moc. to taka różnica jak między Golfem GTI a BMW M5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 tak myslalem ze xp da wiecej frajdy.a powiedzcie jak ma sie zuzycie paliwa xp do rxp x.wiem ze to bak w godzine potrafi spic?patrzac na to awaryjnosc?jak 2t padnie lub opije sie wody przy pod tapianiu to kasa w naprawie do przyjecia,no ale w nowych to makabra.choc wolalbym isc w strone 4t,zawsze to ciszej i lzej plynie to powina byc zywotnosc wieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 tak myslalem ze xp da wiecej frajdy.a powiedzcie jak ma sie zuzycie paliwa xp do rxp x.wiem ze to bak w godzine potrafi spic?patrzac na to awaryjnosc?jak 2t padnie lub opije sie wody przy pod tapianiu to kasa w naprawie do przyjecia,no ale w nowych to makabra.choc wolalbym isc w strone 4t,zawsze to ciszej i lzej plynie to powina byc zywotnosc wieksza. A nie mówiłem, że kasa zawsze gra jakąś rolę :P Więcej wypije rxp i też jest bardziej "chimeryczny" i podatny na bardzo drogie awarie. Dlatego proponowałbym Ci zakup nowego, mocnego skutera wolnossącego - typu Yamaha VXR. Pije w granicach rozsądku i jest mało awaryjna, więc stosunkowo ekonomiczna w użytkowaniu. A jeśli koszty nie są rzeczywiście ważne, to kup najmocniejsze na rynku: RXT-X, FZR lub Ultrę 300 - będziesz miał 100% zabawy, prędkości i prestiżu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 messi gratuluję złotej piłki przy tych zarobkach to bierz mocną maszynę, ha ha ha te demoniczne spalanie skuterów jest mocno przesadzone i odnosi się do chwilowego maksymalnego. Ja jak zatankuje to 3 dni pływam..... spalanie XP i np. RXP/RXT-X są podobne, płynąc np. stałe 60km/h i wykorzystując te same przyśpieszenia - masz zbliżone spalanie, to wynika z fizyki, dopiero jak wykorzystuje przewagę turbiny to musi łykać więcej paliwa i powietrza. z tym, że ja wykorzystywałem skuter bardziej uniwersalnie, większy wiadomo można kogoś powozić, można narty wodne, wakeboard, czy nawet spadochron(parasaill poprawnie), nawet kiedyś próbowałem trollingu i wyciągnąłem 2 ładne szczupaki. Można też wystartować mocną maszyną w amatorskich zawodach (wyścigach) i tu ten 255KM w zupełności wystarczy bo liczy się spryt, omijanie bojek. Trwałość 2 suwa jest do około 200godzin Trwałość 4 suwa doładowanego nawet do 1000godzin Trwałość 4 suwa NA (bez turbo) więcej niż doładowanego, ale niestety nie grzeszą osiągami..... mówimy tu o sprzętach, o które się dba i nic złego się po drodze nie wydarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 przeraza mnie to ze jat taka rxp x zacznie sie skakac,ogien zwrot ,to ten sprzet zacznie sie sypac a naprawa szok!2t zapewne tez zbytnio dlugo nie pochodzi a naprawa tansza.sam kurcze nie wiem,jedno jest pewne ze skuterem sie spokojnie nie plywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 skutery są stworzone do ogień zwrot, ale to trzeba też umieć robić, wiedzieć kiedy przepustnicę puścić, nauczyć się płynnie rozwijać moc, zabawa jest przednia. Nigdzie tak nie poszalejesz na wodzie z takim zachowaniem bezpieczeństwa, droga (jeżdżenie), powietrze (latanie) nie wybacza błędów, a tutaj się co najwyżej wody się opijesz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 dobra zostane przy rxp x,pytanko czy ten 2009 roku jest lepszy czy gorszy od tego2012?wyczytalem na forum ze ten nowy jest bardziej awaryjny?zabawka ma sluzyc do zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak a pro po XP . Silnik jest z przodu a siedzisz nas zbiorniku. Stąd inne zachowanie. Ale to płaci frajdą z pływania free style. Wersja XP Di jeżeli chodzi o przyspieszenie to żaden klamot 4-taktowy mu nie dorówna. Albo szaleństwo i kassa na paliwo albo ,,oszczędne" pływanie ,,landarą" typu szafa. Jak już opanuje się ten sprzęt to przesiadka na ciężki 4 takt budzi niedosyt. Vmax przy jetski owszem daje jakieś wrażenia ale klepanie dnem o wodę na prostych odcinkach, jak dla mnie, przypomina cepy na klepisku i nic więcej. Backflip na XP di jest możliwy tak jak na stojaku a na ,,landarach" ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 to 'makijet''mnie zamootales,gadaja ze nawtrysku to kupa,no ale gaznik zostaje,to moze i ten xp wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Jeden z lepszych XP To tylko na gaźniku Limited .Na wtrysku (DI) awaryjne strasznie ten wtrysk to jedna wielka lipa >:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Niezawodność to jedno a efekt pracy silnika to drugie. Faktem jest, że dla siebie DI bym nie kupował. XP Ltd dostarcza wystarczającą ilość wrażeń. Silnik XP DI ma chyba najlepszy stosunek osiągów do masy ( w pełni sprawny :) ). Wspomniałem o nim tylko ze względu na ,,ustane" salto w tył. Jakoś nie mogę namierzyć filmu. Widziałem to przy przeglądaniu wyników world cup jetski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 wtrysk do 2 suwa, jest świetny, ale taki wtryskiwacz do 2 suwa musi odznaczać się dużą precyzyjnością, trwałością, dodatkowo steruje tym elektronika sterująca momentem i długością wtrysku, części zamiennych na rynku wtórym w PL brak, pozostają nowe nie najtańsze, po kilku latach elektronika, komponenty potrafią zawodzić, mało kto chce się za to brać, modeli nie za dużo, nie wszystkie usterki da się szybko wykryć, wiec pole do popisu do zdzierania za robotę, bo przecież Pan serwisant musi sprawdzić parę rzeczy, a nie każdy to umie.... Stąd też model ten nie jest lubiony przez serwisantów i użytkowników, bo muszą stosunkowo za stary skuter zapłacić sporo pieniędzy za remont i często nie da się szybko zdiagnozować usterki a to boli w sezonie Pozostałe 2 suwy gaźnikowe to trochę już historia, często leciwe, po remontach. 2 suwa to tak naprawdę trzeba kupić i zrobić porządny remont pod siebie i pływać ........ a takie rzeczy jak salta to nie te skutery, to setki godzin pływania i pieniędzy włożonych w ten sport, dodatkowo takie skutery są dłubane, odchudzane i znacznie poprawiana jest fabryka, wygląda tylko seryjnie. Można wejść sobie na forum zagraniczne i poczytać jak przygotować taki sprzęt, ale dużo dudków trza ............. jak ma się 15tyś to się kupuje 2 suwa, jak znacznie więcej to 4 suwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 jak ma się 15tyś to się kupuje 2 suwa, jak znacznie więcej to 4 suwa Ale miało być właśnie bez limitu ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 jak ma się 15tyś to się kupuje 2 suwa, jak znacznie więcej to 4 suwa Ale miało być właśnie bez limitu ::) To zajrzyj tutaj: http://www.benelli-group.com/en/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Tak, znam, ale to produkt niszowy. Mimo, iż wydaje się niczego sobie, jakoś nie może sobie poradzić z przebiciem na szersze wody. Ciekawe czemu? Swoją drogą poprzedni model siedzący bardziej mi się podobał, był mniejszy, agresywniejszy i bardziej hot ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.