bombel6622 Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Witam. Wiem że jest dużo podobnych postów. Ale proszę o radę. Co kupić. Do wydania ok 22 tys. Za tą kwotę są sd rxp rxt 215-255 lub gtx 215 lub 180 z roku 2004 za 17 tys. Są to już starsze sprzęty. Czy lepiej dołożyć 12 tys i kupić sd gtr 215 km z roku 2015. Co będzie lepsze mniej kosztowne w naprawie. Jeśli chodzi o styl pływania to nie musi być najszybszy ale też żeby dawał dużo frajdy. Spark już trochę za wolny i spokojny jest dla mnie. Ważę 110 km i muszę mieć większy sprzęt żeby popływać we dwójkę. Proszę o radę i jakieś konkretne ogłoszenia jak są. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Doloz pare groszy i kup cos nowszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Niezła opinię mają 255 z 2008-2009 , jako jedne z lepszych lat dla Sea doo , ale to już modele wiekowe i może ciężko być ze znalezieniem maszyny godnej uwagi w PL, zwłaszcza że wszystkie mają śmieszna ilość godzin,...jak na 12 latkow , często sprowadzane z zagranicy i po różnie wykonanych remontach ..znowu 180HP totalnie jest bez sensu. 2015 GTR to dość młody rocznik , sprytny kadłub GTI , chyba rozszerzony VTS , IBR , ma wszystko co potrzeba . Przy 215 jest szansa że będzie to model niedojedzony, bo sciganty kupowali raczej 260tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel6622 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 A jak wygląda koszty serwisowania rxp 255 2008 w porównaniu do gtr 2015r 215 km ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 W jednym i drugim przebudowa kompresora co 2 lata. GTR będzie miał iBR , który jest fajny ale jak się popsuje to generuje koszty. GTR mnie wysilony silnik , młodszy ... Serwis koszty zależą od wieku , zużycia maszyny i wcześniejszych zaniedbań . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel6622 Opublikowano 23 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 A jaki jest koszt zrobienia kompresora? Czy spalanie rxp 255 jest podobne do gtr młodszego 215? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 2 tys regeneracja kompresora,spalanie przy kopiowaniu 1.5godz bak,średnio 25l,jak się zesra silnik to min10tys jakaś tam odbudowa,możesz kupić dobrego z 2009r jak z 2015 trupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Patrząc na polski rynek to dziś najrozsądniejszym zakupem to właśnie są modele 2015-16, bo dopłacając te wspomniane 12tys do modeli 10-12 letnich kupujesz skuter 2 razy młodszy, a jego cena jest po największych spadkach wartosci od nowości . Inne zalety to mamy szansę być 2 właścicielem a nie 6, są to skutery które w sumie niedawno pokończyły gwarancję , więc można założyć że widziały rok temu, czy dwa serwis ...można też zalozyc że te 150- 200godzin jest realne...co jeszcze daje szansę na dołożenie conajmniej podobnego przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Oj oj oj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.