Autor Wątek: Hammond bez zilnika i przekładni. Możliwość przerobienia na silnik zaburtowy.  (Przeczytany 3579 razy)

Grudzień 27, 2015, 10:02:31
Odpowiedź #15
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 3097
  • GoFast Powerboat Builder
    • Warszawa
    • Spectre Boats INC
  • Akwen: Jeszcze nie pływam

Grudzień 27, 2015, 15:27:52
Odpowiedź #16
Zdarzyło się, że w tak zwanym martwym sezonie wykonałem takie zlecenie.
T. z Wymiana- tapicerki,podłogi,układu kierowniczego,listwy odbojowej, wykonanie pawęży,renowacja kadłuba i.t.d.
Praktycznie został sam laminat i to jeszcze do renowacji, oraz przeróbek.
Oczywiście można to zrobić.
Tylko po co?
Mnóstwo pracy i kosztów, no chyba, że ktoś ma sentyment do konkretnej łódki.
 
 

Grudzień 27, 2015, 18:39:55
Odpowiedź #17
  • **
  • Wiadomości: 75
  • SENSATION 1650 + MERC 115
    • Zbąszynek
  • Akwen: Odra środkowa
Zgadza się.
Co do stanu Hammonda:
-tapicerka do poprawek (do obicia)
-podłoga OK
-listwa odbojowa OK
-zamontowany sterociąg kompatybilny z silnikiem zaburtowym
-kadłub w stanie BDB brak większych rys, pęknięć lub ubytków żelkotu lub jakichkolwiek innych wad.
TJW w opisie. Jest to solidna szeroka i stabilna konstrukcja, wymiary 5,20dł (bez pokładu kąpielowego) szer 2,10 model "Cordoba"
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2015, 18:43:43 wysłana przez kredek87 »

Grudzień 27, 2015, 18:51:31
Odpowiedź #18
  • **
  • Wiadomości: 75
  • SENSATION 1650 + MERC 115
    • Zbąszynek
  • Akwen: Odra środkowa
jakiej mocy silnik byś powiesił tak to robiąc?
Moja łódź ma idntycze gabaryty a obecnie mam mercurego 90 4T i to wystarczająca moc.

Luty 29, 2016, 00:21:16
Odpowiedź #19
  • **
  • Wiadomości: 75
  • SENSATION 1650 + MERC 115
    • Zbąszynek
  • Akwen: Odra środkowa