Sławek Sea-Line Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 W tym roku marka Sea-Line została jednym z głównych sponsorów wyścigów TG-Special Cup. Wyścigi TG Special CUP to seria 6 wyścigów odbywających się we wschodniej części archipelagu finlandzkiego. Łódź TG-Special Boat Race jest napędzana fabrycznym silnikiem o mocy 15 HP (2- lub 4-suwowym). Wyniki poszczególnych jednostek zostają przeliczone.Celem serii wyścigów jest stworzenie (za przystępną cenę) platformy do szklenia młodych sterników oraz doskonalenia umiejętności starszych. Wspólne wyścigi to nie tylko czas na rywalizację ale i podpatrywanie bardziej doświadczonych. Największa osiągnięta do tej pory prędkość to 40 węzłów.Waga łodzi wynosi poniżej 90 kg. Najbliższy wyścig odbędzie się 5 lipca i będzie transmitowany w telewizji fińskiej podczas programu Merimaili. Zdjęcia z ostatniego wyścigu: http://upload.secondsun.pl/img/1404220396dsc_0363.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1404220433dsc_0392.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1404220479dsc_0421.jpg jednostka 38 w barwach Sea-Line http://upload.secondsun.pl/img/1404220507dsc_0323.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1404220343dsc_0308.jpg Dla zainteresowanych więcej informacji tutaj: www.norrkullaloppet.fi/tg-cup tak trenują i ścigają się przyszli "Marszałkowie" w Finlandii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 ładnie ponagina:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Sea-Line Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Pierwszy Tg-Boats powstał w 1972 roku. w latach '70, '80 i początku lat '90 wyposażana była w silniki 25 HP osiągała prędkość do 50 węzłów. W tamtych latach święciła swoją największą popularność i odbywały się regaty również na szczeblu międzynarodowym. Obecnie ograniczyli moc silnika, gdyż jednostka jest przewidziana dla szkolenia juniorów. Tg-Boats w dalszym ciągu może nosić silnik 25KM (poza regatami) ale niezbędne jest posiadanie silnika z trymem dla uzyskania kontroli nad stabilnością i poprawienia prędkości maksymalnej. w przeciwnym wypadku osiągi są porównywalne do silnika o mocy 15 KM (Tg-Boats bez silnika waży poniżej 50kg) Używana jednostka w Finlandii kosztuje pomiędzy 500 -1500€ (w zależności od stanu oczywiście) Fabrycznie nowa to koszt ok. 3500 € (w zależności od wyposażenia) cena promocyjna 2400€ tylko dla zawodników i juniorów biorący udział w regatach, obowiązkowy start w minimum 4 regatach w sezonie. W najbliższym czasie podrzucę kilka zdjęć bardziej szczegółowych. P.S. a tak nawiasem to ile kosztują polskie odpowiedniki, np. JT-250, OSY400, czy to w ogóle można gdzieś kupić czy pozostają tylko jednostki klubowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.