Autor Wątek: RIB z nieco wyszej półki  (Przeczytany 11433 razy)

Październik 05, 2015, 00:20:59
  • **
  • Wiadomości: 39
    • Sopot
  • Akwen: Morze Egejskie
Firma Barracuda (www.barracuda.gr)  jest producentem łodzi RIB z Grecji.
Dostępne na zamówienie kilka modeli, od 5,70 do 9,00 metrów.
Firma posiada certyfikaty klasy NATO, (oficjalny dostawca marynarki wojennej  kilku krajów), co potwierdza jakość oraz trwałość wykonania.
Między innymi, producent do standardowego wyposażenia, oferuje zbiornik benzyny z materiału który zapobiega wybuch paliwa.  (Sam byłem świadkiem działania systemu).
Dla zainteresowanych, proszę o kontakt.

Grudzień 19, 2015, 00:17:42
Odpowiedź #1
  • **
  • Wiadomości: 39
    • Sopot
  • Akwen: Morze Egejskie
Dla tych którzy jeszcze zastanawiają się nad kupnem nowej jednostki:  Barracuda 597 RIB.
Solidna konstrukcja, wygodna kanapa, do 200km, do 10 osób, klasa B/C.
Od 120 tys. złotych (netto).

Grudzień 19, 2015, 00:19:03
Odpowiedź #2
  • **
  • Wiadomości: 39
    • Sopot
  • Akwen: Morze Egejskie
kolejny foto

Grudzień 19, 2015, 23:35:19
Odpowiedź #3
  • *****
  • Wiadomości: 565
    • Slinfold UK
  • Akwen: UK
Czy mozesz podac dla czego uwazasz ze to rib z wyzszej polki specjalne patrzac na zdjecie 3. Co tutaj Ci sie podoba
Pozdrawiam
Andre

Grudzień 20, 2015, 01:57:40
Odpowiedź #4
  • **
  • Wiadomości: 39
    • Sopot
  • Akwen: Morze Egejskie
Nie chodzi o wygląd ale bardziej o jakość konstrukcji którą niestety czasami obrazy nie są w stanie pokazać.
Rozmawiamy o producenta który podaje pisemną gwarancję do klienta ze balony nie będą potrzebowały pompowania przez minimum rok (z powietrzem) lub 5 lat, z azotem. Kiedy np w tym samym czasie firma Zodiac przyjmuje straty do 10% w ciągu 30 dni.
Chodzi o ilość warstw neoprenu i połączenie klejem tych w taki sposób ze na taka jednostkę grupa żołnierzy (sprawdzony) sił specjalnych z pełnym wyposażeniem mogą sobie wykonać pełnomorskie misje.
Chodzi o specjalną warstwę materiału który zapobiega stworzenie osmozy do 12 lat.
Chodzi o zbiornik paliwa w którym benzyna nigdy nie wybuchnie.
Chodzi o wytrzymałość przy falach 5metrowych i poczucie pewności ze cokolwiek się wydarzy jesteśmy w stanie wrócic do portu.
Gust nie podlega dyskusji, to fakt, ale z tych kilku producentów którzy prowadzą swoje działalności w Polsce, i produkują podobne jednostki, kto dysponuje takie zalety na standardowym wyposażeniu? Chyba nikt.

Tańsze rozwiązanie na pewno istnieją. Osobiście znam kilka. Najczęściej spotykam takich jednostek po sezonie z urwanymi zderzakami, pęknięte fragmenty kadłub, odklejone części neoprenu, wie Pan, "drobiazgi". Zakup za kilka tysięcy złotych, ale koszty naprawy, hmm....nikt o tym nie mówi.

Na koniec, mała historia. 2 lata temu klient kupił sobie 10metrową jednostkę firmy z Anglii na "C".
Pod koniec pierwszego sezonu, cała lewa strona balonów była do wymiany.  Producent nie był w stanie to zrobić.

Klient zwrócił się do Barracuda.  Zrobiono w ciągu 60 dni, klient po testach i 2 bezawaryjnych pełnomorskich letnie sezonów kazał  im zrywać logotyp producenta. Potem sprzedał z ogromnym upustem, i zamówił sobie model 900 satellite. "Anabell" będzie gotowa w Kwietniu 2016.

Zapraszam serdecznie do zapoznania oferty, oraz zachęcam do składania pytań.
Jestem po to aby spełnić Państwu życzenia oraz potencjalne wymagania związane ze sprzętem.
Pozdrawiam.


Grudzień 20, 2015, 09:11:29
Odpowiedź #5
  • *****
  • Wiadomości: 2838
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Trzeba było napisać, że to CSM NEOPRENE 1670 DTEX

Te 120 tys netto to rozumiem, sama łodka czy jakaś wersja z jakims silnikiem ?
Czy zamiast tej laweczki są mogą być jockey-e ?
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Grudzień 20, 2015, 10:39:46
Odpowiedź #6
  • *****
  • Wiadomości: 2347
  • Akwen: Wody lokalne
Cytuj
Chodzi o zbiornik paliwa w którym benzyna nigdy nie wybuchnie

poproszę o szerszy opis konstrukcji

Grudzień 20, 2015, 17:30:08
Odpowiedź #7
RIB fajny, zapewnienia Kolegi brzmią rewelacyjnie :D

Szkoda tylko, że "kasa" tak ogromna :-X

Grudzień 20, 2015, 17:37:14
Odpowiedź #8
  • *****
  • Wiadomości: 565
    • Slinfold UK
  • Akwen: UK
Nie chodzi o wygląd ale bardziej o jakość konstrukcji którą niestety czasami obrazy nie są w stanie pokazać.
Rozmawiamy o producenta który podaje pisemną gwarancję do klienta ze balony nie będą potrzebowały pompowania przez minimum rok (z powietrzem) lub 5 lat, z azotem. Kiedy np w tym samym czasie firma Zodiac przyjmuje straty do 10% w ciągu 30 dni.
Chodzi o ilość warstw neoprenu i połączenie klejem tych w taki sposób ze na taka jednostkę grupa żołnierzy (sprawdzony) sił specjalnych z pełnym wyposażeniem mogą sobie wykonać pełnomorskie misje.
Chodzi o specjalną warstwę materiału który zapobiega stworzenie osmozy do 12 lat.
Chodzi o zbiornik paliwa w którym benzyna nigdy nie wybuchnie.
Chodzi o wytrzymałość przy falach 5metrowych i poczucie pewności ze cokolwiek się wydarzy jesteśmy w stanie wrócic do portu.
Gust nie podlega dyskusji, to fakt, ale z tych kilku producentów którzy prowadzą swoje działalności w Polsce, i produkują podobne jednostki, kto dysponuje takie zalety na standardowym wyposażeniu? Chyba nikt.

Tańsze rozwiązanie na pewno istnieją. Osobiście znam kilka. Najczęściej spotykam takich jednostek po sezonie z urwanymi zderzakami, pęknięte fragmenty kadłub, odklejone części neoprenu, wie Pan, "drobiazgi". Zakup za kilka tysięcy złotych, ale koszty naprawy, hmm....nikt o tym nie mówi.

Na koniec, mała historia. 2 lata temu klient kupił sobie 10metrową jednostkę firmy z Anglii na "C".
Pod koniec pierwszego sezonu, cała lewa strona balonów była do wymiany.  Producent nie był w stanie to zrobić.

Klient zwrócił się do Barracuda.  Zrobiono w ciągu 60 dni, klient po testach i 2 bezawaryjnych pełnomorskich letnie sezonów kazał  im zrywać logotyp producenta. Potem sprzedał z ogromnym upustem, i zamówił sobie model 900 satellite. "Anabell" będzie gotowa w Kwietniu 2016.

Zapraszam serdecznie do zapoznania oferty, oraz zachęcam do składania pytań.
Jestem po to aby spełnić Państwu życzenia oraz potencjalne wymagania związane ze sprzętem.
Pozdrawiam.

Czy to wszystko z wlasnego doswiadczenia czy cytujesz katalog producenta. Czy masz osobiste doswiadczenie zeby to wszystko potwierdzic?

co do 10 mtr rib z Angli to jestem bardzo ciekaw nazwy producenta. Nie spotkalem sie jeszcze z angielskim producentem ktory mialby kategorie C dla 10 mtr rib.

co do Twoich wyzej wypowiedzi to mialbym do wielu zastrzezenia ale cale szczescie nie kupuje rib Barracuda wiec nie musze to oceniac tylko uwazaj bo moze sie skonczyc na tym ze wlasne slowa bedziesz jadl.

daj post na www.rib.net - tu bylbym ciekaw reakcji czlonkow forum

Zakladam ze juz do Gromu wyslales oferte.


Pozdrawiam
Andre

Grudzień 20, 2015, 18:52:23
Odpowiedź #9
  • *****
  • Wiadomości: 2347
  • Akwen: Wody lokalne
a mnie dalej bardzo ciekawi
Cytuj
zbiornik benzyny z materiału który zapobiega wybuch paliwa.  (Sam byłem świadkiem działania systemu).
:)  :D

kiedyś jak przeglądałem ofertę pewnego samochodu ty było napisane coś takiego
Cytuj
system rozpraszania mgły
którym okazały się zwykłe światła przeciwmgielne  ;D ;D


Grudzień 20, 2015, 19:37:17
Odpowiedź #10
  • *****
  • Wiadomości: 2838
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
co do 10 mtr rib z Angli to jestem bardzo ciekaw nazwy producenta. Nie spotkalem sie jeszcze z angielskim producentem ktory mialby kategorie C dla 10 mtr rib.


Cytat: AGOC
Na koniec, mała historia. 2 lata temu klient kupił sobie 10metrową jednostkę firmy z Anglii na "C".

Chodziło zapewne o firmę, której nazwa zaczyna się na C a nie o kategorię morską

Na przykład taką: http://www.cobraribs.com/
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2015, 19:40:47 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Grudzień 20, 2015, 20:42:47
Odpowiedź #11
  • **
  • Wiadomości: 39
    • Sopot
  • Akwen: Morze Egejskie
Witam,

Starałem się być dyskretny. Ale o tej właśnie chodziło. Z takimi kolorami jak na prezentację modelu na stronie.

Jako przedstawiciel producenta w Polsce, nie muszę kopiować prezentację. Posiadam do dyspozycji wszelkie informacje dotyczące każdego modelu.
Wyraźnie, oficjalnie i  z PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ piszę to co piszę.

Jockey seats, full suspension lub semi suspension, mogą zostać montowane na życzenie klienta ponieważ rynek jest ogromny, i każdy potencjalny klient ma swoich ulubieńców.
Ale to nie znaczy ze to nie jest możliwy.
Jeżeli klient wie co chce i przyjmuje do wiadomości ze w tej dziedzinie, rozwiązania typu "Custom" szyte na indywidualne życzenia mają odpowiednio konkretny koszt, jest to wszystko możliwy.

Odnośnie zbiornika, zapewniam ze to żaden trik marketingowy. Na moje oczy sam właściciel firmy ciągnął 5litrowy zbiorniczek odkręcił korek i...odpalił.   Chwilowo myślałem ze to już  po nas, ale potem mały ogień jak świecka  i nic po za tym.
W trakcje produkcji zbiornik paliwa uzupełniony jest materiałem aluminiowym typu lotnictwa. Pozwolę sobie tylko tyle powiedzieć. Pojemność stracona w tym przypadku jest nie cały 5% całego zbiornika, i efekt jest na 100% ochrona przez wybuch.  Zeby to było jasny. Benzyna jest paliwem łatwopalnym. NIKT nie gwarantuje ze w przypadku kolizji, pęknięcia lub innego rodzaju ostrego uderzenia paliwo nie ucieknie, stając groźny.
Tutaj pod normalnymi warunkami, i ze zbiornikiem w pełni sprawnym, faktycznie nie ma możliwości wybuchu wewnątrz zbiornika, co w razie pożaru, pozwoli nam opanować na sytuację (o ile jest to możliwy), dając nam cenny czas do reagowania wokół miejsca pożaru, bez obawy.

Ogólny cennik nie obejmuje silniki.
Szczególnie dla Polski, z porozumieniem z Producentem, proponuję silniki 4T VERADO, ale klient ma prawo wybrać tego co sam chce. Wybraliśmy tą wersję dla tych którzy zamawiają i załatwimy transport lądowy do Polski. Nie ma w tym przypadku sensu pakować kolejne kilkaset kg ładunku. Natomiast jeżeli klient zamawia i odbiera nową jednostkę na terenie Grecji, wtedy silnik jak najbardziej montuje się na miejscu.


U mnie (w Grecji) się mówi "pies który szczeka nie gryzie"
Konkurencja możne sobie powiedzieć to co chce. Oferta AGOC jest konkretna, obejmuje grupę najlepszych producentów na światową skalę, i kierujemy się do tych którzy nie pytają najpierw "ile kosztuje", tylko, "jak szybko dostanę".

W razie dodatkowych pytań zapraszam serdecznie.




« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2015, 20:46:45 wysłana przez AGOC »

Grudzień 20, 2015, 20:53:42
Odpowiedź #12
  • *****
  • Wiadomości: 2347
  • Akwen: Wody lokalne
Kto jest producentem takich zbiorników paliwa?

Grudzień 20, 2015, 20:55:40
Odpowiedź #13
  • **
  • Wiadomości: 39
    • Sopot
  • Akwen: Morze Egejskie
.....znam ribnet.
Ale odpowiedz jest NIE. Swoją firmę prowadzę w Polsce, tutaj znajdują się klienci asortymentu którego z dumą
przedstawiam, i swoją ofertę kieruję do tych szanownych moich klientów w tym pięknym kraju.

Grudzień 20, 2015, 23:22:13
Odpowiedź #14
  • *****
  • Wiadomości: 565
    • Slinfold UK
  • Akwen: UK
Moge tylko zyczyc powodzenia I mase zamowien od polskich klientow
Pozdrawiam
Andre