Skocz do zawartości

Cięgna DT 115/140


Mahrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będziesz montował, to żeby nie przyszło Ci do głowy załamywać tego. Łuki muszą być robione z jak  największym promieniem. Widziałem kiedyś utkę, gdzie koleś, cięgna położył sobie w kanałach od starówki do podłogi, potem burtą i kolejne piękne załamanie na przejściu do rufy. Trochę ciężko manetka mu chodziła, ale twierdził, że wszystko jest ok i ten typ tak ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Panowie dzieki wielkie za wszelka pomoc, dobrałem już cięgna i zapialem w manetkę lecz mam problem z zapięciem do silnika, za cholerę nie mogę ogarnąć jakie końcówki podchodzą do montażu w silniku  >:( Wrzucam zdjęcie jak to u mnie wyglada w silniku, pomożecie ?

078B1411-B18D-4A05-9CAB-B416999857B3.thumb.jpeg.3f26aa3497b7eb808d986c27d80c581f.jpeg

0656053C-6E74-432B-910B-91A2C36E70E2.thumb.jpeg.a50f58285300b62d0e79017e8e43aaed.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...