Mahrek Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Cześć, podesłał by ktoś długość cięgien biegów i gazu do DT 115 /140 ? Dzieki Wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Chyba nie rozumiem pytania. Cięgła są o dowolnej długości, co chcesz zmierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahrek Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Muszę ciegna kupić a nie wiem o jakiej długości, dostałem manetkę wraz z silnikiem lecz bez cięgien. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Długość cięgien zależy od odległości manetki do silnika. W różnych łodziach będą różne długości cięgien. Moc silnika nie ma znaczenia. Ewentualnie producent i model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahrek Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Dzieki za odpowiedz, ciegna musza być napięte czy jakiś luz musza zachować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Z cięgnami jest podobna sytuacja jak z linkami hamulców czy przerzutek w rowerze. Trzeba znać typ i model osprzętu(chodzi o końcówki), a długość dobiera się w zależności od wielkości ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Dzieki za odpowiedz, ciegna musza być napięte czy jakiś luz musza zachować ? Całe cięgno razem z pancerzem może być lekko luźne. Nie może być luzu na samej "lince". Ale to można wyregulować na mocowaniach przy manetce i silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahrek Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Dzieki Wielkie za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Jak będziesz montował, to żeby nie przyszło Ci do głowy załamywać tego. Łuki muszą być robione z jak największym promieniem. Widziałem kiedyś utkę, gdzie koleś, cięgna położył sobie w kanałach od starówki do podłogi, potem burtą i kolejne piękne załamanie na przejściu do rufy. Trochę ciężko manetka mu chodziła, ale twierdził, że wszystko jest ok i ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Lepiej kupić dłuższą i zrobić luźne luki niż za krótka. Zmierz odległość i kup metr dłuższą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahrek Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Panowie dzieki wielkie za wszelka pomoc, dobrałem już cięgna i zapialem w manetkę lecz mam problem z zapięciem do silnika, za cholerę nie mogę ogarnąć jakie końcówki podchodzą do montażu w silniku >:( Wrzucam zdjęcie jak to u mnie wyglada w silniku, pomożecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.