Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Witam kupiłem łódź z silnikiem evinrude 40 99r ma dziwne zachowanie odpaliłem to w beczce bez pokrywy i chodzi ładnie na wolnych obrotach ale po założeniu pokrywy po chwili zaczyna nierówno pracować i obroty spadają co może być z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msdsw Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 brak powietrza? zbyt blisko jakis przewod wn tuli sie do masy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 No tak tylko czemu ten brak powietrza o co to wn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Niedrożny wlot powietrza w pokrywie, a wn to wysokie napięcie, w tym przypadku przewód wysokiego napięcia. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Wlot wdrożony przewodów niema są cewki bezpośrednio w utworach a czy to może być np. Od lewego powietrza bo uszczelka przy przepustnice jest jakby trochę rozcignieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Dziwne jest to że jak zatkam wlot w pokrywie ręka to niema żadnej reakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Lewe powietrze jakby już znalazło sobie drogę to byłoby wszystko jedno z pokrywą czy bez, na wolnych obrotach zatykanie wlotów pokrywy może nic nie zmieniać bo ilość potrzebnego powietrza nie jest duża, przeciśnie się przez szczeliny/nieszczelności, w końcu to nie jest hermetyczne tylko bryzgoszczelne. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Silnikowi do prawidłowej pracy potrzebny jest tlen a nie spaliny. Sprawdź czy czasem spaliny nie wchodzą pod kapelusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 A którędy mogły by wchodzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 I jak to sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Zamiast beczki użyj ,,słuchawek" np. takich: https://www.raksa.com.pl/category/silniki-i-akcesoria-sluchawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Na słuchawkach jest trochę lepiej bo też sprawdzałem tak jak by mniej nim rzucali ale też jest różnica po założeniu pokrywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Tylko jak sprawdzić te spaliny czy jest i gdzie nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 A którędy mogły by wchodzic No a nie ma szpar? może na obwodzie silnika jest dobre uszczelnienie ale wszelkie cięgna ssania czy inne otwory złącza paliwa... Przy obrotach i obciążeniu nie wystarczy powietrza ale na wolnych jak najbardziej. Może faktycznie spaliny tam się dostają? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Ale on właśnie na obrotach chodzi dobrze problem jest na wolnych obrotach czy jest tam jakąś uszczelka kolektora wydechowego i gdzie się znajduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Chodziło mi którędy mogą wchodzić spaliny pod czapke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 w beczce to normalne ze spaliny moga isc pod czapke. na słuchawkach nie powinny isc. jesli idą to znaczy ze uszczelka pod główka silnika jest do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Ale on właśnie na obrotach chodzi dobrze problem jest na wolnych obrotach czy jest tam jakąś uszczelka kolektora wydechowego i gdzie się znajduje A to faktycznie nie doczytałem, zastosuj wcześniejszą radę dotyczącą słuchawek. Przy beczce to faktycznie może tlenu brakować, ja zawsze wentylator stawiałem żeby rozpraszać spaliny. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Witam diagnoza ze spalinami była trafna dodaję zdjęcia może ma ktoś pomysł co z tym fantem zrobic [Edit musti - posty możesz edytować przyciskiem modyfikuj] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 trzeba rozebrac , oczyscic i zaspawac i ponownie złozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 A jest szansa na kupno takiej czesci i ile może kosztowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 ta częsc jako nowa to moze kosztowac duzo. uzywana to nie tak łatwo znalezc. mysle ze najprosciej rozebrac i pospawac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniura11 Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 A czy w tym miejscu oryginalnie była jakaś zaślepka i od czego ta dziura mogła się zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 korozja. jesli koniecznie chcesz popływac tym silnikem to radze rozebrac i pospawac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.