Skocz do zawartości

Johanson/suzuki DF40 2003 rok


pabblo_lodz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam możliwość zakupu takiego silnika jak w tytule, sprzedający wysłał Mi zrzut ekranu z komputera serwisowego i przebieg to 29mth.

Czy to może być możliwe?

Pytałem czy był wymieniany moduł ale twierdzi że nie. Czy po wymianie modułu może pokazywać mniejszy przebieg?

Sprawdziłem i wersja DF50 różniła się tylko modułem zapłonowym, czy w DF40 jest możliwość zmiany mapy, odblokowania go na 50HP?

Cała reszta spodzina itp. to samo co w DF50.

Jakieś uwagi co do tego silnika?

Warto do riba 480 cm, ok 600kg max z załoga i wyposażeniem?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się stało z oryginalną manetką?

BRP to jest właśnie oryginalna manetka. F-my Evinrude/Johnson już nie ma. Przejął ją Bombardier. Stąd Manetka BRP.

Tabliczka i dane sterownika są o.k. Warto sprawdzić numery w jakimś rejestrze czy czasem nie był komuś ,,pociągnięty" i teraz po trzech latach wypłynął jako legalny ( w myśl polskiego prawa)

JohnsSuzi40Efi.jpg.d8822478bb5c9b1c581290bcb4ebef10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale jak by chcieli kręcić przebieg to nie na 28mth.

Każdy dwa razy się zastanawia co jest że taki przebieg.

To już prędzej by sprzedał jak by było 280mth czy troszkę więcej.

Pytanie do kolegi mikijet, czy da coś się z robić z mapą żeby miał 50hp?

Sprzedający twierdzi że z 6m ribem 600kg wagi łodzi z 2 osobami, lódź osiągała 20 węzłów.

Pytałem o kompresję, nie mierzył ale zaprasza na pomiar.

Sam już nie wiem, cena do zaakceptowania, moc mi wystarczy, ale nie chcę złoma za 8k.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ty się wręcz prosisz o kant

widzisz kolumnę na pierwszym zdjęciu?, 28 mth?!

I co..po kamieniach jeździł?!,  popros zdjęcia dołu silnika , Pod czapką każdy wygląda elegancko

Wystarczy, że miał płetwę zanurzoną w wodzie i czas swoje zrobił. Farba zlazła ale poobijany nie jest.

Co do przebiegu to jeżeli wodował a nie pływał bo uprawiał porting. Kto bogatemu zabroni?

Podmiana modułu nie wchodzi w grę. Za drogi. Chyba, że właściciel uwalił oryginał wcześniej i nie miał innego wyjścia musiał kupić nowy.

https://www.boats.net/catalog/suzuki/outboard-by-year/2003/df-40tlk3-beginning-vin-04001f-371001/engine-control-unit

Za tą cenę warto mu się przyjrzeć bliżej. Życie sprawia niespodzianki. Nie zawsze na minus.

U nas nowe sprzęty poszły za pół ceny. Przebieg po kilkanaście mtg. Kupiec trzy razy dzwonił do mnie bo nie wierzył, że wszystko jest na tip top nowe i sprawne. Jak już się przekonał, że wszystko jest o.k. to szybko dokupił do łodzi dwa ledwie dotarte skutery yamaszki z przyczepami i pokrowcami.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzałem po nr seryjnym i wyszło Mi tak:

https://www.boats.net/catalog/johnson/outboard-by-year/2003/j40pl4stc/engine-control-unit

A da się zmienić w module wartość, jak rozmawiałem w sprawie evinrude to gość po mimo zmienionego modułu odczytał pełen przebieg.

Silnik był z polski według nowego modułu miał 278, a po sprawdzeniu 378, czyli się da.

Kurcze może faktycznie go obejrzeć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...