bogdan Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Bardzo proszę użytkowników tego 6 konnego silniczka Suzuki o podzielenie się informacjami o tym sprzęcie . Zamierzam takowy kupić i wszystkie informacje na jego temat są dla mnie cenne.Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Jak chcesz kupić nowy silnik to lepiej weź Tohatsu C:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan Opublikowano 25 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Nie stać mnie niestety na nowy silniczek,ale mam już Suzuki 8kM i jestem bardzo zadowolony.Dlatego nie chcę innej marki.Po prostu Suzuki mnie jeszcze nie zawiodło.Kolega miał Tohatsu 20kM i wciąż miał problemy z jakąś membraną,która mu ciągle padała w najtrudniejszych momentach >:D,dlatego woził z sobą w bakiście mały silniczek,którym się ratował.Wkurzył się i kupił nowe Suzuki 8),minął rok i nie może się nachwalić tej marki.Chcę kupić sprzęt do 5 lat maksymalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Jak chcesz kupić nowy silnik to lepiej weź Tohatsu C:-). poprzesz swoją teorię jakimiś konkretami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek56 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Witajcie, ja też od czasu do czasu myślę o zakupie małego, lekkiego jednocylindrowca. Marka w zasadzie nie ma znaczenia (Tohatsu, Merkury, Suzuki). Wszystkie oferowane są w wersji do 6KM i ok. Dylemat mam taki, że za wyjątkiem Suzuki moc ta uzyskiwana jest z pojemności 123 ccm. Suzuki natomiast ma 138 ccm. Teoria moja jest taka, że te o mniejszej pojemności są bardziej wyżyłowane co może (ale nie musi) przekładać się na trwałość. Dlatego pod tym względem skłaniałbym się w stronę Suzuki. Jednocześnie podobno serwis Suzuki jest droższy (tak kiedyś było, czy jest do tej pory nie wiem). To takie moje przemyślenia. Pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Tohatsu to oryginalny japoński wyrób, wysokiej jakości i nie do zajechania. Pisałem już o tym też, że skandalicznie mało pali przynajmniej jeśli idzie o małe silniki C:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek56 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 No, to jest jakiś argument. Chyba wart wzięcia pod uwagę. Mam nadzieję, że te deklarowane 6KM jest faktyczne. No ale z drugiej strony to japończyk składany w Japonii :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Suzuki 6KM 4 suw = Johnson 6KM 4 suw więc nie tylko Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Suzuki są produkowane w Tajlandii ich jakość nie robi wrażenia po za tym miałem kilka małych silników suzuki i te wcześniejsze modele robione w Japonii są nie do zdarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek56 Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 "Suzuki są produkowane w Tajlandii ich jakość nie robi wrażenia" To znaczy są OK, czy jakość taka sobie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Są ok jeżeli ktoś mało pływa przy dużych przebiegach zaczynają się sypać mam wypożyczalnie małych łodzi z silnikami 4,5 km miałem kilka sztuk suzuki i jak tylko skoczyła się gwarancja zaczęły się problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek56 Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Czyli nie ma się co podniecać Suzą :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Są ok jeżeli ktoś mało pływa przy dużych przebiegach zaczynają się sypać mam wypożyczalnie małych łodzi z silnikami 4,5 km miałem kilka sztuk suzuki i jak tylko skoczyła się gwarancja zaczęły się problemy trafiają do mnie silniki z naprawdę dużymi przebiegami... nikt jeszcze nie narzekał. piszesz że zaczęły się sypać jak skończyła się gwarancja... silnik DF6A jest na rynku krócej niż 5 lat - tyle wynosi gwarancja - wiec jakim cudem mogła Ci się skończyć gwarancja...? najczęściej spotykam z przypadkami gdy coś kuleje u ludzi którzy "zapomnieli" o przeglądach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Edwin nie siej herezji... Skup się lepiej na swoim serwisie, bo ludzie narzekają, mniej forum, więcej skupienia :) Silniki Suzuki i Johnson DF6 są na rynku od około 1999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 suzuki maja kijowe pompy wody w porównaiu do tohatsu. starsze suzuki , przed 2106r miały głowke montowaną na jedna duzą uszczelke. nie sposób jej dorobic, tylko serwis i ta uszczelka uszczelnia pompke oleju, tam nie ma żadnego dekla tylko sitko i uszczelka. wziernik poziomu oleju- po jakis czasie wziernik barwi sie od oleju i nic nie widac, Tohatsu ma czujnik elektryczny, syzgnalizuje świeceniem jak olej jest za nisko by rozbryzgiem zmoczyc czujnik wydech nad sruba tez szału nie robi w prównaiu do tohatsu/merkury. przenoszenie silnika-suzuki brakuje z przodu chwytu do podnoszenia. robiłem troche silników suzuki i sobie bym nie wybral tej marki jesli chodzi o te małe 2,5-6 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Przepraszam ze wpierdzielam sie w temat A jakie zdanie macie o 90km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Bo uszczelki się zamawia oryginalne, a nie rzezbi w klingierycie, klingieryt to ostatecznośc, gdy uszczelki są niedostepne (stare silniki). Pompa wody to fakt, słaba wydajność, ale metalowy górny korpus ma plusy, że go niezdeformuje przegrzanie silnika... W Suzuki i Johnson trzeba poprostu częściej wirniki wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekwf Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 witam .pracuje w serwisie suzuki w norwegii. podzielam opinie pana ktory napisal ze najczestsza przyczyna awarii jest brak serwisow. domylam sie ze polsce nikt z takim sinikiem nie jedzie do serwisu bo kazdy mysli ze jest sam w stanie zadbac o tak maly silnik a to duzy blad. ale faktycznie nie polecam suzuki df 4 ,5,6 maja prolemy z ciagle wypadajacymi popychaczami zaworowymi i zawieszajacymi sie zaworami po dlugim postoju.reszta bzdury otych papach wody itd .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.