Skocz do zawartości

Linia paliwowa i brak mocy


noidemm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy w silniku SUZUKI DT5 była w orginale gruszka paliwowa na lini paliwa? Założyłem gruszkę, co prawda kupioną w sklepie motoryzacyjnym i silnik nie ma mocy.

Na luzie wkręca się w obroty, pod obciążeniem jak by mu paliwa brakowało. Dmuchając w gruszke w kierunku strzałki cieżko idzie.

Może gruszka źle dobrana?? Czy to musi być jakaś specjalna gruszka do lini paliwowej?

Naciskając na gruszkę podczas pracy silnika silnik dostaje mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Walka trwa dalej 🙂 

Wyrzuciłem całkowicie gruszkę na lini paliwowej i puściłem grawitacyjnie. Bez efektu. Silnik dostaje za mało paliwa.

złącze paliwa wygląda ok.

Rozebrałem gaźnik i troche ciężko paliwo wchodzi po iglicy do komory z pływakiem (chyba że tak powinno być).

Przychodzi mi jeszcze do głowy pompa paliwa, ale rozebrałem ją i membranki są całe.

Czy można sprawdzić wydajność takiej pompki, ona działa chyba na jakieś podciśnienie z komory silnika.

U mnie jest mikuni taka jak na schemacie. z dwoma miedzianymi krućcami, na allegro są z jednym:

I umnie ten jeden króciec aluminiowy nie ma fabrycznie przelotu, ale to chyba jest do zbiornika zintegrowanego.

879338320_pompkamikuuni2.jpg.68ff0a6f9d973a845c6f52119d4975a0.jpg2126254857_pompkamikuni.thumb.jpg.417eb4c88edcb222aa17226a820acf3c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...