noidemm Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września Witam. Czy w silniku SUZUKI DT5 była w orginale gruszka paliwowa na lini paliwa? Założyłem gruszkę, co prawda kupioną w sklepie motoryzacyjnym i silnik nie ma mocy. Na luzie wkręca się w obroty, pod obciążeniem jak by mu paliwa brakowało. Dmuchając w gruszke w kierunku strzałki cieżko idzie. Może gruszka źle dobrana?? Czy to musi być jakaś specjalna gruszka do lini paliwowej? Naciskając na gruszkę podczas pracy silnika silnik dostaje mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września Huj.. gruszka i tyle . Wadliwa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września Zamknij kranik jeśli używasz linii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm Opublikowano 28 Września Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września W dniu 24.09.2024 o 15:29, Saturn napisał: Zamknij kranik jeśli używasz linii Nie ma kranika, jest tylko trójnik ale faktycznie jeden krociec w trójniku jest nie zaślepiony. Może ssie powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm Opublikowano 2 Października Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października Czy wpływ może mieć zdublowany zawór zwrotny. Pod pokrywą silnika jest mały biały zawór zwrotny idący w kierunku do pompki paliwa i w gruszce jest drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 2 Października Udostępnij Opublikowano 2 Października A to przypadkiem nie jest filtr paliwa ze strzałka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msdsw Opublikowano 2 Października Udostępnij Opublikowano 2 Października to pompka paliwa,tez ciekawe w jakim tam stanie membrana,,,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 2 Października Udostępnij Opublikowano 2 Października Ja nie pisze o pompce paliwa która tez ma strzałkę a o filtrze na lini paliwa który to może być zapchany jak stare szambo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm Opublikowano 3 Października Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października tak to filtr paliwa BOSCH 0450904005. A może poprostu mocy nie ma ten silnik? Na luzie wkręca się na obroty, na biegu ma problem pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października A może masz brudny gaźnik ? Albo łódka za ciężka do tego silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Napisałeś że silnik dostaje mocy po naciśnięciu gruszki … Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października No to opcje są trzy . Poziom paliwa w gaźniku ( wieszający się pływak . ) pompa paliwa ( zasilić gaźnik grawitacyjnie i sprawdzić bez niej) lub złącze paliwa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm Opublikowano 19 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada Walka trwa dalej 🙂 Wyrzuciłem całkowicie gruszkę na lini paliwowej i puściłem grawitacyjnie. Bez efektu. Silnik dostaje za mało paliwa. złącze paliwa wygląda ok. Rozebrałem gaźnik i troche ciężko paliwo wchodzi po iglicy do komory z pływakiem (chyba że tak powinno być). Przychodzi mi jeszcze do głowy pompa paliwa, ale rozebrałem ją i membranki są całe. Czy można sprawdzić wydajność takiej pompki, ona działa chyba na jakieś podciśnienie z komory silnika. U mnie jest mikuni taka jak na schemacie. z dwoma miedzianymi krućcami, na allegro są z jednym: I umnie ten jeden króciec aluminiowy nie ma fabrycznie przelotu, ale to chyba jest do zbiornika zintegrowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 19 Listopada Udostępnij Opublikowano 19 Listopada Odpal silnik ściągnij wąż czy pompuje, tą chwilę będziesz widział zanim wypali z komory całe paliwo. paliwo po iglicy powinno wpływać bez oporu większego, a pływak zdecydowanie powinien odcinać dopływ przy odpowiednim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm Opublikowano 26 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada A wie ktoś może jakie powinno być ciśnienie na tłokach w tym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.