dusio Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Witam. Ostatnio zadobyłem problem z silnikiem jw. Od początku miałem problem z wyrzucaniem przez manetkę biegu jałowego. W serwisie ustawili mi linki i generalnie pływało się OK, tylko od czasu do czasu po zgaszeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia był strajk, ale wachnięcie manetką w przód i w tył powodowało, że problem znikał. Niestety ostatnio zgasiłem silnik na rybach i ponownie nie dał się już odpalić. Rozebrałem manetkę ale tam wszystko wydaje się w porządku. W silniku sprawdziłem pracę linek od biegów i też nie widzę nic niepokojącego. Coś w anglojęzycznych forach pisali o neutral switch ale za bardzo nie wiem jak to w silniku znaleźć i jak to sprawdzić. Może ktoś z Was miał podobny problem i poratowałby kolegę. Pozdrawiam dusio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 W manetce jest jeden neutral switch a na motorku drugi. Obydwa muszą być zgrane. Regulacja cięgła/pręta biegów schodzącego z dźwigni do spodziny potrzebna. Czasem popychacz na wyłączniku ( na silniku) się wytrze i trzeba to poprawić zakładając jakiś ,,kapturek". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusio Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Dzięki za podpowiedź :) Przejrzałem linki i ich działanie i wydaje mi się, że jest OK. Wydaje mi się, że problem tkwi w neutral switchu w silniku, tylko nie wiem, jak go znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Trochę pomyślunku przy oglądaniu dźwigni i byś znalazł ;) Okazuje się, że nie we wszystkich modelach występuje!!! Jednak niezależnie od jego istnienia trzeba sprawdzić synchronizację dźwigni biegów manetki z działaniem neutral Switch'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dusio Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekwf Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 tu problemem moga byc tez same ciegna jesli sa slabej jakosci i maja duzy luz (a tak wynika z opisu twego problemu bo musisz ruszyc manetka do przodu i tylu zeby skasowac luz)nigdy nie uda ci sie zgrac tych neural swichow .musisz zainwestowac w nowe ciekgla najlepiej ULTRAFLEX lub odlaczyc neural swich w silniku po kabelku od niego dojdziesz do wtyczki i po problemie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Synchronizacja wyłączników polega na regulacji pręta/popychacza między spodziną a silnikiem. Wyłączając ,,neutral switch na silniku możesz stracić zasilanie pompy albo zapłonu. Nie poprawiaj fabryki bez schematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.