Skocz do zawartości

Problem z silnikiem zaburtowym SUZUKI DT2 1989r


kempa1996
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno kupiliśmy z Tatą silnik SUZUKI DT2 1989r - jak nowy.

Nikt nie zaglądał nawet do niego, oryginalny klej na śrubach, stan igła. Jakiś starszy pan nam go sprzedał za grosze.

Wszystko było dobrze do czasu jak nie zaczęły się upały.

Silnik płynąc z plaży w pewnym momencie stracił moc i miał problem z odpaleniem... Po powrocie do domu na pych, sprawdziliśmy i chłodzenie strasznie słabo funkcjonuje. Zamówiliśmy nowy wirniczek i wymieniliśmy go w spodzienie, rezultat jeszcze gorszy... Woda nie wydostaje się wcale. Przepłukaliśmy cały układ pod ciśnieniem strzykawką i przepływ jest. Silnik odpala od pociągnięcia, brak jedynie chłodzenia..

Miał ktoś taki silnik i może coś podpowiedzieć, doradzić gdzie szukać problemy. Jeszcze stawiamy na górny simering spodziny.

Wszystkim oczywiście z góry dziękuję za pomoc i porady. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uszkodziliście uszczelki na wyjściu z pompy wody? jest to zazwyczaj gumowa tulejka w którą wchodzi rura łącząca pompę wody z silnikiem. Czasem przy niestarannym montażu rurka ta podwija uszczelkę zaslepiając wyjście pompy. Klin wirnika oczywiście Wam nie zginął?

 

https://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=2006&hp=5&model=J5R4SDA&manufacturer=Johnson&section=Water+Pump

 

Pozycja Nr 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...