Mati_______ Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam jakiś czas temu kupiłem motorówkę z silnikiem SUZUKI 2t 115km wszystko chodziło jak należy, dziś byłem na jeziorze i miałem problem z biegiem wstecznym a konkretnie z jego brakiem, ostatnio kiedy byłem wszystko chodziło jak należny, podczas wrzucania biegu ( przekręcenia dźwigni do tyłu ) obroty wzrastają a bieg nie wchodzi, próbowałem zrobic to na wyłączonym silniku tzn jedna osoba kręci śruba a druga przekręca dżwignie, po przekręceniu dżwignie cyka/przeskakuje słychać jak przeskakuje trybko ktore nie moze wskoczyć, sprawdziłem: - linkę - OK - mocowanie linki czy jest dobrze zabezpieczone, skontrowane - OK co to moze być poszła skrzynia? poprzednio nie było słychać nic niepokojącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Sprawdz jeszcze raz linki, czy nie wypięły się z mocowanie przy silniku. Jeśli masz mozliwość to ułóż je tak by nie były poskręcane na drodze silnik- manetka.Miałem podobny przypadek ale w innym silniku,wyskoczyła mi linka z mocowania i objaw był podobny do Twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Sprawdź stan oleju w spodzinie ( opiłki). Może zatrzaski tulei sprzęgłowej i koła zębatego biegu wstecznego są pozbijane? Może regulacja cięgieł elastycznych i stałych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Miałem to samo w moim Evinrude jak ratowałem człowieka w Grecji ... Usłyszałem krzyk i wykonałem raptowny ruch manetką w dól. W marinie szok, że wsteczny nie wbija tylko silnik wchodzi na obroty. Rada serwisu Evinrude telefoniczna była aby rozpiąć cięgna i sprawdzić czy wszystko "trybi" (z nerwów nie byłem w stanie). Takie sprawdzenie wykonał lokalny mechanik i rzekł, że spdzinowo jest wszystko OK. Ale nie był w stanie ustawić ciegien w silniku i zwalał na manetkę lub kable. Serwis Evinrude przyjechał nazajutrz i w 10 minut ustawił te cięgna w silniku (też na początku porozpinał a potem pozapinał i poustawiał). Ani razu nie ruszał manetką z luzu i byłem w szoku, że potem wszystko świetnie działało Podobno w pewnych silnikach nie jest to łatwe. Ja bym zawołał fachowca od takiej Suzy. Tak jak @Mariusz pisał - unikać pętli na kablach czy zagięcia/zakręcenia kabli zaraz pod manetką - u mnie to drugie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_______ Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 dzięki za podpowiedzi sprawdziłem linki, idą równo nie sa poskręcane rozebrałem manetkę, podkręciłem linkę z przekładni tak aby wsteczny szybciej wchodził, na wyłączonym silniku, kiedy jedna osoba kreci srubą a druga daje wsteczny słychać jak przeskakuje trybko ktore nie może wskoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_______ Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 a jest moze ktos z okolic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.