marcin.j Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 witam stawiam na nogi silnik suzuki 50 hp wiem że stał kilka lat w garażu tabliczka nie czytelna skorodowała jestem ciekaw jaki rok produkcji. silnik odpalił zaznaczony na zdjecu jest jakiś czujnik od czego może być,nie reaguje na załaczanie podczas pracy może ktoś więcej wie na temat tego modelu dziekuje z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Czujnik to wyłącznik rozrusznika. Na biegu nie działa rozruch. Czasem też i przy za dużym ,,gazie" ma podobne działanie. Suzuki kiedyś robiły silniki na naftę (kerazynę) ta, że dobrze byłoby sprawdzić kto zacz. http://www.boats.net/parts/search/Suzuki/Outboard/1977/DT50ELB/parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jak zgasic silnik które kable zewrzeć gasze ssaniem o co chodzi z tą naftą co sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Podałem Ci stronę z DT50 1977r. od tego rocznika możesz zacząć szukać. Spróbuj identyfikować po kapeluszu i częściach. Jak już będziesz miał model to sprawdzisz czy aby nie jest na naftę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 witam po lekturze wychodzi ze to dt 50 z 80 roku czy na nafte nie mogę znalesc i jeszcze jeden problem nie idzie chłodzenie z dyszy ,wirnik nowy jak włoże spodzine do wody i zakrece wałkiem to woda leci a jak do silnika podepnę niema chłodzenia,chyba zapchane kanały od chłodzenia czy jest na to jakiś sposób żeby udrożnić,czy na złom wspomnę ze silnik ładnie odpala i równo pracuje dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A cylindry się grzeją? Kontrolka to tylko bypass chłodzenia , której zadaniem jest info o pracy pompy. Sprawdź też termostat. O nafcie napisałem bo zdarzały się takie suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Tak cylindry równo się rozgrywają tak jak reszta ,jak sciagne przednią osłonę termostatu to trzeba będzie wymienić uszczelke,ciekawe czy śrub nie pozrywam ,a propo czym różni się silnik na naftę tak z ciekawości mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 przy rozkręcaniu pozrywały się szpilki tokarz już walczy ,termostat do wymiany ,zablokowany był kanał przy głowicy dla tego nie było chłodzenia może ktoś wie gdzie kupic uszczelki głowicy i pod silnik, termostat dziekuje z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 mam jeszcze pytanie o śrubę która jest przy silniku na śrubie jest napisane made in japan i numer s500 niema rozmiaru sruby ani skoku czy numer oznacza jaka to sruba, na oko widać ze skok dość duży dziekuje z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 A może S1500 ? http://www.boats.net/propellers/Suzuki/50/DT%2050%20M%20%2813%20Spline%29/1983%20-%201984/props.html http://www.suzukimarine.com/~/media/Marine/Accessories/Suzuki%20Propellers/propellers_PDF.ashx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 dzięki MIKI ZA ZAINTERESOWANIE przeszlifowałem srube szczotką drucianą i jest na pewno s500 dziwne ,jak by było s1500 to by się zgadzało na oko ze skokiem 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.